پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جرمی کلارکسون (1)

بهترین خودرو سال 2018 از نظر جرمی کلارکسون کدام است؟

جرمی کلارکسون مجری سابق برنامه تخت گاز و مجری فعلی برنامه گرند تور برای همه ماشین بازها شخصیتی آشناست. مجری محبوبی که همیشه به دادن نظرهای متفاوت و گاها جنجالی در رابطه با خودرو های مختلف معروف است. از آنجایی که سال 2018 رو به اتمام است و دیگر شاهد معرفی خودرویی با مدل 2018 […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

جرمی کلارکسون مجری سابق برنامه تخت گاز و مجری فعلی برنامه گرند تور برای همه ماشین بازها شخصیتی آشناست. مجری محبوبی که همیشه به دادن نظرهای متفاوت و گاها جنجالی در رابطه با خودرو های مختلف معروف است. از آنجایی که سال 2018 رو به اتمام است و دیگر شاهد معرفی خودرویی با مدل 2018 نخواهیم بود، جرمی کلارکسون اخیرا نظر خود را در مورد بهترین ماشین سال 2018 منتشر کرده است.

جرمی کلارکسون (4)

اخیرا جرمی کلارکسون در متنی در روزنامه SUN ، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته را به عنوان بهترین خودرو سال 2018 معرفی کرده است. به گفته کلارکسون: این خودرویی است که جذابیت بیشتری نسبت به سایر خودروها دارد. شما وارد این خودرو می شوید و نمی دانید که با چه چیزی طرف هستید. بنابراین صدایی در ذهن شما زمزمه می شود اما باید بدانید که با خودرویی خوبی طرف هستید.

جرمی کلارکسون (6)

یک چیزی در رابطه با این خودرو وجود دارد، نه سرعت آن و نه چهره آن. تنها یک خودرو در 12 ماه اخیر ساخته شده که من همچین حسی نسبت به آن دارم. لامبورگینی اوراکان بدون شک یکی از جذاب ترین خودروهای سال 2018 است که با موتور 10 سیلندر 640 اسب بخاری خود توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون را در 2.9 ثانیه دارد.

جرمی کلارکسون (8)

هم چنین پکیج آیرودینامیکی ALA این خودرو، توانایی زدن تایمی معادل با 6:52.01 را در پیست نوربرگ رینگ می دهد. به این خودرو می دهد. به گفته جرمی کلارکسون، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته معنای واقعی خاص بودن را می دهد.

جرمی کلارکسون (7)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

جرمی کلارکسون : اتومبیل خودران بسیار خطرناک است

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش دوم

لامبورگینی هوراکان با 1.3 میلیون جواهر سواروسکی در بدنه!

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی