پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین_پمپ بنزین

دو نرخی کردن بنزین ممنوع است

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت موظف شده تا نرخ بنزین را تا پایان سال جاری ثابت نگه دارد و هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین ممنوع و خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی بوده بنابراین دو نرخی کردن بنزین  از سوی دولت ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ عبدالله سامری با […]

هادی سیانکی
پنجشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت موظف شده تا نرخ بنزین را تا پایان سال جاری ثابت نگه دارد و هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین ممنوع و خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی بوده بنابراین دو نرخی کردن بنزین  از سوی دولت ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

عبدالله سامری با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال دونرخی شدن بنزین تا پایان سال جاری، گفت: به هیچ‌وجه موضوع دونرخی شدن بنزین نه از سوی دولت و نه مجلس مطرح نیست و  طبق مصوبه مجلس و براساس قانون بودجه سال 97، دولت موظف شده تا نرخ بنزین را تا پایان سال جاری ثابت نگه دارد و هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین ممنوع و خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون انرژی  مجلس با تأکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین موجب می‌شود تا تورم در قیمت انواع کالاهای اساسی بیشتر شود، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس با هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی مخالف‌اند.

سامری تصریح کرد: ما هم در مجلس می‌پذیریم که قیمت بنزینی که به مردم در کشور عرضه می‌شود، واقعی نیست و با قیمت واقعی آن فاصله بسیاری دارد، اما در شرایط فعلی هرگونه افزایش قیمت و یا دونرخی کردن آن به صلاح کشور نیست و موجب فشار بیشتر به اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست بنده از دولت این است که در شرایط فعلی یارانه‌‌‌های بیشتری برای بنزین اختصاص دهد تا از قاچاق آن نیز جلوگیری به عمل آید، مجلس نیز در این مسی کمک‌حال دولت خواهد بود.

منبع: خانه ملت

اما و اگرهای قیمت حامل های انرژی/ امکان تغییر قیمت بنزین بدون مصوبه مجلس وجود دارد

قیمت بنزین تا پایان سال ثابت می ماند

مخالفت مجلس با افزایش و دو نرخی شدن قیمت بنزین

رابطه مستقیم افزایش قیمت بنزین و کاهش تلفات جاده ای

کاهش تلفات جاده ای با گران کردن قیمت بنزین!

ایران در رتبه دوم ارزانترین قیمت بنزین در جهان

قیمت بنزین افزایش می یابد؟

سایه گرانی از روی قیمت بنزین کنار رفت/ قیمت حامل های انرژی در سال 97 افزایش نمی یابد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی