پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلودگی هوا-کامیون دودزا

خودروهای سنگین فاقد معاینه فنی حق تردد و ورود به تهران را ندارند

به گفته رییس پلیس پایتخت، تردد و ورود خودروهای سنگین بدون معاینه فنی به تهران ممنوع بوده و با این خودروها توسط دوربین ها و ماموران حاضر برخورد می شود. سردار حسین رحیمی، با اعلام این خبر و با اشاره به اجرای سراسری طرح کاهش در تهران از ابتدای آبان ماه امسال اظهار داشت: بحث […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

به گفته رییس پلیس پایتخت، تردد و ورود خودروهای سنگین بدون معاینه فنی به تهران ممنوع بوده و با این خودروها توسط دوربین ها و ماموران حاضر برخورد می شود.

سردار حسین رحیمی، با اعلام این خبر و با اشاره به اجرای سراسری طرح کاهش در تهران از ابتدای آبان ماه امسال اظهار داشت: بحث برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی به طور جدی در دستور کار پلیس است و ما با استفاده از دوربین ها و نیز حضور مأمورانمان با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این ممنوعیت به شکل شبانه روزی و در تمام شهر اجرایی می شود، گفت: حتی ابلاغ کردیم که خودروهای سنگین و کامیون هایی که از ساعت 22 شب به بعد اجازه تردد در شهر را دارند باید حتما معاینه فنی دریافت کرده و در غیر اینصورت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت.

رییس پلیس پایتخت در پایان با تأکید بر اینکه خودروهای سنگین و کامیون ها هم باید معاینه فنی دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم با بی توجهی موجب ضربه زدن به محیط زیست و زندگی حداقل 13 میلیون نفر در شهر تهران شویم و از این رو با جدیت این طرح را اجرا کرده و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده قابلیت اجرا ندارد

یک بام و دو هوای اتوبوس های دودزا / مشکلات ناوگانی که همیشه فرسوده است

توقف 7 اتوبوس دودزا در تهران

پراید و پژو بیشترین مراجعات معاینه فنی تهران

اجرای فاز دوم” طرح کاهش” از اول آبان / خودروهای فاقد معاینه فنی اجازه تردد در تهران را ندارند

خودرو های سنگین فرسوده برای دریافت معاینه فنی یک ماه فرصت دارند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی