پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای الکتریکی تویوتا (4)

تویوتا دپارتمانی مجزا برای ساخت خودروهای الکتریکی تاسیس می کند

در حالی که اکثر خودروسازان به سمت ساخت خودروهای الکتریکی می روند، شاید عجیب باشد که بدانید تویوتا تاکنون هیچ خودروی برقی را نساخته است. این کمپانی که در ساخت خودروهای هایبریدی گذشته بسیار خوبی دارد، اکنون چشمان خود را بر روی سگمنت خودروهای الکتریکی هم باز کرده است. 2 سال قبل گروهی متشکل از […]

ارشیا
شنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

در حالی که اکثر خودروسازان به سمت ساخت خودروهای الکتریکی می روند، شاید عجیب باشد که بدانید تویوتا تاکنون هیچ خودروی برقی را نساخته است. این کمپانی که در ساخت خودروهای هایبریدی گذشته بسیار خوبی دارد، اکنون چشمان خود را بر روی سگمنت خودروهای الکتریکی هم باز کرده است.

خودروهای الکتریکی تویوتا (1)

2 سال قبل گروهی متشکل از 50 مهندس تویوتا مامور ساخت خودروهای الکتریکی شدند. اندکی بعد این گروه با دپارتمان تکنولوژیکی پیشرفته تویوتا یکپارچه شدند. اما اکنون سایز این تشکل بزرگتر شده و تحت عنوان دپارتمانی مجزا برای ساخت خودروهای الکتریکی کار خود را آغاز خواهند کرد. در این دپارتمان 200 مهندس و طراح گرد هم آمده اند تا مسئولیت ساخت قطعات و تجهیزات لازم برای خودروهای الکتریکی و پیل سوختی را بر عهده بگیرند.

خودروهای الکتریکی تویوتا (5)

راه اندازی این دپارتمان جدید به تویوتا قدرت معرفی 10 نمونه الکتریکی جدید را تا یک دهه آینده خواهد داد. تمرکز فروش این 10 خودرو بیشتر بر روی بازار پر رونق چین گذاشته خواهد شد.این کمپانی به دلیل مشکلات در تهیه باتری و عدم تمایل مشتریان به خودروهای الکتریکی، پا به این بازار نگذاشته بود.

خودروهای الکتریکی تویوتا (3)

اما اکنون به دلیل فشار سازمان های مختلف و آینده روشن خودروهای الکتریکی، کمپانی تویوتا هم دید خود را نسبت به خودروهای الکتریکی تغییر داده است. علاوه بر خودروهای الکتریکی، این کمپانی بر روی خودروهای پیل سوختی هم تمرکز کرده تا بتواند به رتبه یک بازار این خودروها تبدیل شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

هاچ بک محبوب ژاپنی ها معرفی شد / تویوتا کرولا در نمایشگاه پاریس

تولدی دوباره برای سلیکا و MR2 / برنامه ریزی تویوتا برای ساخت مدل های جدید

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

مسافری از آینده / هایپر کار الکتریکی 1340 اسب بخاری هولدن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی