پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 کررا T (3)

پورشه کررا T در جدید ترین نسل 911 حضور خواهد داشت

کمتر از 1 ماه مانده به رونمایی نسل جدید پورشه 911 با نام 992، اخیرا تایید شده که نمونه کررا T هم در این نسل عرضه خواهد شد. 911 کررا یکی از محبوب ترین نمونه های پورشه است که حتی برای مسئولین این کمپانی هم مورد ستایش است. اخیرا August Achleitner سر مهندس پورشه 911 […]

ارشیا
دوشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

کمتر از 1 ماه مانده به رونمایی نسل جدید پورشه 911 با نام 992، اخیرا تایید شده که نمونه کررا T هم در این نسل عرضه خواهد شد. 911 کررا یکی از محبوب ترین نمونه های پورشه است که حتی برای مسئولین این کمپانی هم مورد ستایش است.

پورشه 911 کررا T (4)

اخیرا August Achleitner سر مهندس پورشه 911 در مصاحبه ای با سایت Road and Track اعلام کرد که خود او هم در نیم سال گذشته از خودرو کررا استفاده کرده و بسیار به این خودرو علاقه دارد. برای آنکه بدانید راجب کدام نمونه از 911 صحبت می کنیم، باید خدمتتان عرض کنم که کررا T از موتور 3 لیتری 6 سیلندر تخت پورشه بهره می برد که 370 اسب بخار قدرت تولید می کند.

پورشه 911 کررا T (1)

علاوه بر این وزن کررا هم به لطف استفاده از تجهیزات خودروهای قوی تر پورشه، از سایر رقبا کمتر است. به طور مثال این خودرو از شیشه های سبک وزن نمونه GT2 RS بهره می برد. قاب صندلی ها از جنس فیبر کربن ساخته شده و زیربندی خودرو هم وزن کمتری دارد.

پورشه 911 کررا T (5)

فرمان پذیری چرخ های عقب هم به عنوان یک آپشن قابل سفارش است. این بسیار خبر خوشحال کننده ای است که با موجود معرفی نمونه های پر قدرت و گران قیمت از 911، هم چنان نمونه های معمولی و ارزان تر این خودرو هم ساخته می شوند تا هر قشری بتواند از سبد محصولات این کمپانی استفاده کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه پانامرا GTS با 460 اسب بخار قدرت معرفی شد

نوآوری کاربردی پورشه در ساخت تایکان / خط تولید بدون کربن دی اکسید!

ایرلندی پر سرعت! / تیونینگ پورشه 911 کلاسیک توسط DP Motorsport

ماکت پورشه 919 با قیمتی نزدیک به یک فورد فیستا!

تولدی دوباره برای یک اسطوره / پورشه 935 افسانه ای باز می گردد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی