پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاسی بلند جدید مدیران خودرو

محصول جدید مدیران خودرو در راه است/ ام وی ام X55 چه مشخصاتی دارد؟

سیر شکار خودروهای استتار شده در ایران همچنان ادامه دارد. بعد چند خودرو جدیدی که تصاویری از آن ها در پوشش استتاری در حال تست در جاده های ایران رویت شد، این بار نوبت به یک شاسی بلند جذاب چینی رسیده که قرار است توسط مدیران خودرو در کشور عرضه شود. با توجه به داغ […]

ارشیا
سه شنبه - ۱ آبان ۱۳۹۷

سیر شکار خودروهای استتار شده در ایران همچنان ادامه دارد. بعد چند خودرو جدیدی که تصاویری از آن ها در پوشش استتاری در حال تست در جاده های ایران رویت شد، این بار نوبت به یک شاسی بلند جذاب چینی رسیده که قرار است توسط مدیران خودرو در کشور عرضه شود. با توجه به داغ بودن بازار شاسی بلندهای چینی در ایران و میل شرکت ها برای گرفتن سهم بیشتر از این بخش بازار، مدیران خودرو تصمیم گرفته عضو جدیدی به سبد محصولات خود اضافه کند. این طور که به نظر می رسد، این خودرو چیزی نیست جز چری تیگو4 یا همان تیگو 5X که در صورت عرضه توسط مدیران خودرو، با نام ام وی ام X55 در ایران معرفی می شود. دیگر کراس اوورهای مدیران خودرو از جمله ام وی ام X22 و ام وی ام X33، فروش قابل توجهی را تجربه کرده اند و با توجه به عملکرد مثبت آن ها و محبوبیت شان نزد خریداران ایرانی، پیش بینی می شود این شاسی بلند جدید نیز خیلی زودتر از چیزی که انتظار می رود به اهداف خود در بازار ایران برسد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو با سابقه‌ فعالیت خودروسازی بیش از 15 ساله خود همواره به دنبال ایجاد زمینه‌های پیشرفت صنعت خودرو و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان ایرانی بوده است. در همین راستا با برنامه ریزی‌های دقیق‌تر در خصوص افزایش کیفیت تولید، گسترش شبکه نمایندگان و بهبود سطح خدمات پس از فروش کوشیده است در نیل به این اهداف حرکت کند. در سال‌های اخیر همواره سعی شده همپای بازارهای جهانی و شرکای خود جدیدترین محصولات طراحی شده در سطح بین المللی را در ایران نیز تولید و عرضه کند. توسعه و تکمیل و همچنین ایجاد زیرساخت‌هایی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر مبین همین روند و حرکت در پیش گرفته شده است.

چری تیگو 5X

به تازگی خودروی شاسی بلندی با پوشش خاص در خیابان های تهران دیده شده. این شاسی بلند جدید چیزی نیست جز چری تیگو 4. این خودرو که با نام تیگو 5X هم شناخته می شود، بر پایه کانسپت بتا معرفی شده توسط چری در سال 2014، ساخته شده است. مدیران خودرو تایید کرده که این خودرو جدید سومین عضو خانواده کراس  اوورهایش خواهد بود و مراحل تست های اولیه را در واحد تحقیق و توسعه سپری می کند. با توجه به اخبار قبلی منتشر شده از سوی این شرکت، چری تیگو 5X قرار است با نام ام وی ام X55 در ایران عرضه شود. با توجه به روند نامگذاریف به نظر می رسد که X55 خودرویی بزرگ تر، کامل تر، قدرتمندتر و البته گران قیمت تر از ام وی ام X33 و X22 باشد.

این خودرو که نسخه اسپرت تری از تیگو 5 به شمار می رود، یک سالی می شود که در بازار چین معرفی شده است. اما با تدبیر و گسترش بازاریابی چینی ها، اکنون این خودرو در کشورهایی همچون اکوادور، روسیه، امارات، مصر و بزودی در ایران هم فروخته می شود. ظاهر اسپرت و تکنولوژی های جدید چری تیگو 4 تا حدود زیادی قابل تحسین است. این خودرو بر اساس زبان طراحی جدید کمپانی با نام H.D.S. ساخته شده. از تجهیزات کاربردی این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چری تیگو 5X

چراغ های هوشمند جلو با قابلیت high beam، روشن شدن چراغ های مه شکن هنگام چرخش فرمان در مکان های تاریک، سقف پانوراما و سانروف برقی، صفحه نمایش 9 اینچی HD، صفحه نمایش LCD 4.8 اینچی بر روی پنل کیلومتر شمار، باربند با گنجایش بالا (Roof Rack)، فرمان 3 شاخه چرمی همراه با دکمه های تنظیم کروز کنترل، سیستم صوتی و تغییر رنگ نمایشگر، استفاده از قاب کرومی بر روی درها، فرمان، دسته دنده، دستگیره ها، قاب کیلومتر شمار و قاب ورودی کولر و در آخر صندلی های برقی ارگونومیک و راحت.

چری تیگو 5X

چری تیگو 4 در بخش فنی هم  از ویژگی های مناسبی برخوردار است. دو موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و 1.5 لیتری توربو برای این خودرو در نظر گرفته شده است. موتور 1.5 لیتری 145 اسب بخار قدرت در دور 5500 و 210 نیوتن متر گشتاور بین دورهای 1750 تا 4000 تولید می کند. این موتور بهر وری بسیار مناسبی دارد و در 100 کیلومتر مصرف ترکیبی 7.4 لیتر دارد. موتور 2 لیتری 120 اسب بخار قدرت در دور 5500 و 180 نیوتن متر گشتاور در دور 4000 تولید می کند. دو انتخاب گیرباکس CVT و دستی هم برای مدل های 1.5 و 2 لیتری در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های فنی قابل توجه این خودرو می توان به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم Hill-Start Hold Control که در سربالایی ها خودرو را نگه می دارد، رادار دنده عقب و سیستم پارک، سیستم مانیتورینگ باد چرخ (TPMS)، ایربگ های کناری و جلو و عقب ساخته شده توسط کمپانی Autoliv سوئد، کروز کنترل، سیستم ترمز ABS، سیستم پخش نیروی ترمز به چرخ های جلو و عقب و … اشاره کرد. البته با توجه به تفاوت تجهیزات مدل های قبلی ام وی ام در بازار ایران و چین، باید دید مدیران خودرو این محصول جدید را با چه تغییرات و چه تجهیزاتی در ایران عرضه می کند.

 

هویت کراس اوور استتاری مشخص شد/ ام وی ام X55 در راه بازار ایران

سریال ظاهر شدن خودروهای استتاری در کشورمان ادامه دارد + فیلم

تردد شاسی بلند ناشناس با پوشش استتاری در تهران

آریزو6 ، تجلی پیشرفت چینی ها در صنعت خودروسازی/ بررسی جدیدترین محصول چری پیش از عرضه در بازار ایران

فودی لندفورت به خانه کدام خودروساز می رود؟/ نگاهی به مشخصات فنی شاسی بلند استتار شده خیابان های پایتخت

آزمون محصول جدید چری در گرمای اهواز/ تست درایو چری آریزو 6 در شرایط مختلف آب و هوایی

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

مامور مخفی سایپا در هند / بررسی احتمال تولید محصول جدید سایپا با همکاری رنو هندوستان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی