پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای الانترا

تصاویر شکاری از هیوندای الانترا جدید در خط تولید

چندی پیش تصاویر شکاری و غیررسمی از هیوندای الانترا (هیوندای آوانته در کره)، که در حال گذشتن از خط تولید بود ، منتشر شد.همانطور که مشاهده می کنید این تصاوبر از آوانته گرفته‌شده‌ است اما دلیل بر تفاوت های بسیار بین الانترا و آوانته نیست.به طور کلی مدل جدید این خودرو تغییرات چندانی نسبت به […]

javankhodro
شنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۴

چندی پیش تصاویر شکاری و غیررسمی از هیوندای الانترا (هیوندای آوانته در کره)، که در حال گذشتن از خط تولید بود ، منتشر شد.همانطور که مشاهده می کنید این تصاوبر از آوانته گرفته‌شده‌ است اما دلیل بر تفاوت های بسیار بین الانترا و آوانته نیست.به طور کلی مدل جدید این خودرو تغییرات چندانی نسبت به مدل قبلی نداشته است .

هیوندای الانترا

 قسمت عقب هیوندای الانترا با جراغ های افقی اسپویلری یکپارچه با صندوق‌عقب تزئین شده است ، که نوید عملکرد آئرودینامیکی خوب در کلاس خودش را می‌دهد.با ورود به کابین این خودرو ، نشانه‌هایی از هیوندای سوناتا و توسان ۲۰۱۶ به چشم می خورد. اما زمان آن رسیده که الانترا بافرمان سه‌تکه چندکاره، صفحه ابزار تازه و پدال‌های آلومینیم نشان آشنا شود. صفحه لمسی ۸ اینچی بزرگ آن هم دارای بلوتوث می باشد.در مدل جدید مصرف کننده می تواند تجهیزاتی همچون تشخیص نقطه کور با هشداردهنده عقب و ترمز خودکار اضطراری به همراه تشخیص عابر پیاده سفارش دهد.

هیوندای الانترا

به‌احتمال‌زیاد نیروی هیوندای الانترا از پیشرانه ۱٫۶ لیتری T-GDi تأمین خواهد شد که توانایی ایجاد ۱۷۵ اسب شاداب و قوی را دارد. نیروی ایجادشده قلب خودرو توسط جعبه‌دنده دو کلاچِ هفت سرعته به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. امکان دارد مدل دیزلی از موتور ۱٫۷ لیتری دیزل با ۱۴۱ اسب و ۳۴۰ نیوتون-متر گشتاور بهره ببرد، همان موتوری که به سوناتا قدرت می‌بخشید. موتورهای دیگری هم به خط تولید اضافه خواهند شد اما تا آغاز نمایشگاه خودروی لوس‌آنجلس جزئیاتی از آن‌ها در اختیار نخواهیم داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی