پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و X7 آلپینا (3)

آلپینا به دنبال معرفی قوی ترین شاسی بلند دیزلی دنیا

اینطور به نظر می رسد که ماه اکتبر ماه پرکاری برای تیونر آلپیناست. از یک طرف کار برروی  سری 7 سدان فیس لیفت و از طرفی دیگر تست و بررسی شاسی بلند X7. طبق جدیدترین عکس های منتشر شده، تیونر آلپینا به دنبال معرفی قوی ترین نسخه از شاسی بلند X7 است که قوی ترین […]

ارشیا
شنبه - ۵ آبان ۱۳۹۷

اینطور به نظر می رسد که ماه اکتبر ماه پرکاری برای تیونر آلپیناست. از یک طرف کار برروی  سری 7 سدان فیس لیفت و از طرفی دیگر تست و بررسی شاسی بلند X7. طبق جدیدترین عکس های منتشر شده، تیونر آلپینا به دنبال معرفی قوی ترین نسخه از شاسی بلند X7 است که قوی ترین شاسی بلند دیزلی جهان هم خواهد بود.

ب ام و X7 آلپینا (5)

خودرویی که اخیرا در پیست نوربرگ رینگ دیده شده، مدل دیزلی X7 M50D است که از موتور 6 سیلندر خطی با 4 توربو بهره می برد. این موتور 394 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. آلپینا قصد دارد حداقل 50 اسب بخار قدرت X7 را افزایش دهد. بنابراین نمونه X7 با شکست آئودی SQ7 TDI با 435 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور به قدرتمند ترین شاسی بلند دیزلی جهان تبدیل می شود (بالاتر از بنتلی بنتایگا).

ب ام و X7 آلپینا (2)

اما از کجا معلوم که X7 دیده شده با پوشش مخصوص متعلق به تیونر آلپیناست. در پلاک این خودرو نام OAL وجود دارد که بیانگر کلمه Ostallgäu district of Bavaria است. این جمله نشان می دهد که این خودرو متعلق به منطقه ای است که تیونر آلپینا هم در آنجا وجود دارد. با اندکی دقت می توان فهمید که این خودرو از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب هم بهره می برد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

ب ام و سری 3 جدید آیرودینامیکی تر از همیشه خواهد بود

ب ام و فروش تمام خودروهای دیزلی خود در آمریکا را متوقف خواهد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی