پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه پانامرا توربو (1)

تیونینگ پورشه پانامرا با بدنه فیبر کربنی

در نمایشگاه ژنو امسال تیونر TechArt از پکیج GrandGT Supreme برای پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی کرد. حال این تیونر یک پکیج جدید با نام GrandGT Selective برای این خودرو در نظر گرفته که از کیت بدنه فیبر کربنی و پوشش کابین دست دوز بهره می برد. بسیاری از بخش های بدنه این خودرو با […]

ارشیا
یکشنبه - ۶ آبان ۱۳۹۷

در نمایشگاه ژنو امسال تیونر TechArt از پکیج GrandGT Supreme برای پورشه پانامرا اسپرت توریزمو رونمایی کرد. حال این تیونر یک پکیج جدید با نام GrandGT Selective برای این خودرو در نظر گرفته که از کیت بدنه فیبر کربنی و پوشش کابین دست دوز بهره می برد.

بسیاری از بخش های بدنه این خودرو با فیبر کربن مزین شده است که از جمله آنها می توان به کاپوت، آینه های کناری و لبه گلگیرها اشاره کرد. علاوه بر این قاب چراغ ها، اسپلیتر جلو، قاب ورودی های هوا و دیفیوزر عقب هم از جنس فیبر کربن ساخته شده اند.

پورشه پانامرا توربو (2)

اگر چرخی در بخش های مختلف بدنه بزنیم، خروجی های اگزوز تیتانیومی و رینگ های 22 اینچی آلومینیومی جلب توجه خواهند کرد. اما از همه مهم تر رنگ جذاب مشکی مات بدنه به همراه رگه های آبی رنگ است. ترکیب رنگ بدنه در قسمت کابین هم با پوشش مخصوص آلکانتارا مشاهده می شود. همانند مدل GT Supreme این خودرو هم از پکیج مخصوص Techtronic تیونر که مخصوص پورشه پانامرا توربو طراحی شده است بهره می برد.

پورشه پانامرا توربو (3)

در نتیجه قدرت موتور 4 لیتری تویین توربو 8 سیلندر این خودرو از 550 اسب بخار به 640 اسب بخار و گشتاور آن از  568 پوند بر فوت به 664 پوند بر فوت رسیده است. این تغییرات به پانامرا تیون شده TechArt توان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون را در 3.4 ثانیه می دهد. سرعت نهایی هم به 190 مایل (304 کیلومتر بر ساعت) می رسد. این تیونر یک پکیج جدید هم برای پانامرا توربو S هیبریدی در نظر گرفته است.

پورشه پانامرا توربو (5)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اولین داج دیمن تمام فیبر کربنی در جهان!

تیونینگ مرسدس بنز AMG GT با 650 اسب بخار قدرت

آلفارومئو 4C تیونینگ شده, دست پرورده تیونر Pogea Racing

بررسی پروژه تیونینگ Amc Javelin AMX توسط Ringbrothers (برادران رینگ) / مبارز 1000 اسبی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی