پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام X55-مدیران خودرو

خودروهای شاسی بلند همچنان در قله محبوبیت/ بازار در انتظار شاسی بلندی مدرن با طراحی نوین

خودروسازان هوشمند خوب دریافته‌اند که برای حفظ سهم بازار فروش و رضایتمندی مشتریان خود نیازمند عرضه مدل‌های متنوع از سگمنت خودروهای شاسی بلند هستند. سگمنتی که در اکثر بازارهای خودرویی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. صنایع خودرو سازی خوب دریافته‌اند که توفیق  آنها در عرضه و فروش یک محصول، لزوم توجه به […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۷

خودروسازان هوشمند خوب دریافته‌اند که برای حفظ سهم بازار فروش و رضایتمندی مشتریان خود نیازمند عرضه مدل‌های متنوع از سگمنت خودروهای شاسی بلند هستند. سگمنتی که در اکثر بازارهای خودرویی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

صنایع خودرو سازی خوب دریافته‌اند که توفیق  آنها در عرضه و فروش یک محصول، لزوم توجه به علاقه‌مندی‌های مشتریان را می‌طلبد؛ توجه به نیازها، سمت و سوها و همه آنچه مشتری می‌خواهد حتی اگر به زبان نیاورد! در سال‌های اخیر زبان بازار خودرو گویای علاقه‌مندی مشتریان به خودرو‌های شاسی‌بلند است. که البته بسته به بودجه مشتریان طیف وسیعی از از مشتقات این سگمنت خودرویی را شامل می‌شود. از سوی دیگر خودروسازان هوشمند خوب دریافته‌اند که برای حفظ سهم بازار فروش و رضایتمندی مشتریان خود نیازمند عرضه مدل‌های متنوع از این سگمنت خودرویی هستند. البته در این بین جا دارد نیم‌نگاهی به عدم توجه برخی خودرو سازان داخلی انداخت که بعد از سال‌ها همچنان در پیچ و خم بازی‌های سیاسی به تولید مدل‌های از رده خارج اروپایی اکتفا می‌کنند و بازار را با شکل نوینی از استعمار در عقب‌ماندگی نگه داشته‌اند.

تکنولوژی و علم طراحی و تولید در حال توسعه و رشد است و برآیند آن در صنعت خودرو سازی به ظهور خودروهایی می‌انجامد که به جنبه هاب مختلف نیازمندی های مشتریان خودر اندیشیده است و هر روز طیف وسیع‌تری از امکانات را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. خودرو سازان هر یک با اثر نقشه راه خود در مسیر رشد تکنولوژی از آن بهره ‌می‌برند و شیوه‌ی جدیدی از کاربردهای آن را در محصولات خود جای می‌دهند.

شرکت مدیران خودرو به واسطه همکاری مشترک با شرکت چری چین، در این مسیر قرار گرفته است. از یک سو با آهنگ تولید خودرو های شاسی بلند همراه شده است و از سوی دیگر به لطف تیم تحقیق و توسعه و طراحی توانسته است خود را بعنوان تولید کنندگان خودرو با تکنولوژی روز دنیا همراه کند. در حال حاضر شرکت مدیران خودرو از مجموع 5 محصول اخیر خود 4 محصول را در قالب خودرو های شاسی بلند عرضه می‌کند. با نگاهی به این محصولات طیف وسیعی از امکانات و قابلیت های مختلف را در قالب ایمنی، دوام، کیفیت، طراحی، آپشن‌ها دید.

ام وی ام-مدیران خودرو

توجه به نیازمندی مشتریان در روند طراحی تولید محصولات مدیران خودرو تا به آنجا بوده است که در برخی محصولات آتی این شرکت به مشتری لزوم توجه به نیازمندی‌های مشتریان و حتی تغییر رویکرد طراحی برای بازار ایران را در دستور کار قرار داه است. بدون تردید روند تولید خودرو های شاسی‌بلند در این شرکت با رویکردی جدید و مبتنی بر نیازمندی‌های بازار ایران و مشتریان ایرانی صورت خواهد گرفت و با نگاهی بر تکنولوژی‌های روز دنیا و زندگی هوشمند چندین قدم جلوتر از تولیدکنندگانی است که همواره در سایه حمایت های بی چون چرای داخلی بوده اند.

شرکت مدیران خودرو در سال های اخیر سع داشته است همپای شریک اقتصادی خود، مدل های جدید را با کمترین فاصله و حتی بصورت همزمان در بازار ایران نیز عرضه کند و این به معنای برخورداری همزمان بازار ایران از محصولات بروز جهانی است. مدیران خودرو طبق وعده ابتدای سال خود به دنبال عرضه مدل های جدید در بازار ایران است و در همین راستا از ماه‌ها قبل زیرساخت های لازم در خصوص تهیه و استقرار دانش فنی لازم برای تولید آن را انجام داده است. حال باید منتظر عرضه یک خودرو شاسی بلند بر پایه تکنولوژی ها هوشمند و طراحی نوین بود.

مرکز تخصصی تعمیر گیربکس های AT و CVT شرکت مدیران خودرو شروع به کار کرد

محصول جدید مدیران خودرو در راه است/ ام وی ام X55 چه مشخصاتی دارد؟

هویت کراس اوور استتاری مشخص شد/ ام وی ام X55 در راه بازار ایران

سریال ظاهر شدن خودروهای استتاری در کشورمان ادامه دارد + فیلم

تردد شاسی بلند ناشناس با پوشش استتاری در تهران

آریزو6 ، تجلی پیشرفت چینی ها در صنعت خودروسازی/ بررسی جدیدترین محصول چری پیش از عرضه در بازار ایران

فودی لندفورت به خانه کدام خودروساز می رود؟/ نگاهی به مشخصات فنی شاسی بلند استتار شده خیابان های پایتخت

آزمون محصول جدید چری در گرمای اهواز/ تست درایو چری آریزو 6 در شرایط مختلف آب و هوایی

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

مامور مخفی سایپا در هند / بررسی احتمال تولید محصول جدید سایپا با همکاری رنو هندوستان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی