پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M5 (4)

جدید ترین دست پرورده AC Schnitzer / ب ام و M5 با 700 اسب بخار قدرت

ب ام و M5 در میان محصولات تیون شده توسط تیم M Power یک نمونه خاص به حساب می آید. خودرویی 4 در که از سیستم انتقال قدرت 4 چرخ متحرک و موتور 600 اسب بخاری تویین توربو 8 سیلندر بهره می برد. پس از معرفی M5 کمپانی ب ام و نمونه M5 Competition را […]

ارشیا
دوشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۷

ب ام و M5 در میان محصولات تیون شده توسط تیم M Power یک نمونه خاص به حساب می آید. خودرویی 4 در که از سیستم انتقال قدرت 4 چرخ متحرک و موتور 600 اسب بخاری تویین توربو 8 سیلندر بهره می برد. پس از معرفی M5 کمپانی ب ام و نمونه M5 Competition را هم معرفی کرد که 17 اسب بخار قدرت بیشتر تولید می کرد. اکنون تیونر AC Schnitzer توانسته قدرت این خودرو را به 700 اسب بخار قدرت ارتقا دهد.

ب ام و M5 (6)

پتانسیل بالای اتاق سری 5  ب ام و موجب شده تا علاوه بر نمونه تقویت شده توسط تیم M، تیونر AC Schnitzer هم توانسته با پکیج تقویتی خود نمونه M5 را ارتقا بدهد. به لطف این پکیج قدرت اکنون به 700 اسب بخار و گشتاور به 627 پوند بر فوت رسیده است.

ب ام و M5 (1)

این خودرو از کیت زیربندی V4 با قابلیت تنظیم ارتفاع سازگار و رینگ های 21 اینچی سبک تیونر هم بهره می برد. تیونر AC Schnitzer از لحاظ ظاهری هم دستی به سر و گوش M5 کشیده است. اسپلیتر جلو و بال عقب غول پیکر در عقب بدنه خودنمایی می کند. هم چنین این خودرو توانسته سریع تر از هر M5 وسدان دیگری در پیست نوربرگ رینگ زمان خود را ثبت کند.

ب ام و M5 (2)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آلپینا به دنبال معرفی قوی ترین شاسی بلند دیزلی دنیا

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

ب ام و M8 Competition در راه است

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی