پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان 370Z (2)

معرفی 370Z Clubsport توسط نیسان برای نمایشگاه سما

تنها چند روز مانده به شروع بزرگترین نمایشگاه خودروهای اسپرت و تیون شده در جهان، کمپانی نیسان دستی بر سر و گوش مدل 370Z کشیده و نسخه ای جدید از آنرا با نام Clubsport معرفی کرده است. پس از معرفی 370Z در سال 2009 و فیس لیفت آن در سال 2013، این اولین باری است […]

ارشیا
سه شنبه - ۸ آبان ۱۳۹۷

تنها چند روز مانده به شروع بزرگترین نمایشگاه خودروهای اسپرت و تیون شده در جهان، کمپانی نیسان دستی بر سر و گوش مدل 370Z کشیده و نسخه ای جدید از آنرا با نام Clubsport معرفی کرده است. پس از معرفی 370Z در سال 2009 و فیس لیفت آن در سال 2013، این اولین باری است که نیسان بصورت جدی پکیج اسپرتی را برای این خودرو در نظر می گیرد.

نیسان 370Z 2

به گفته کمپانی نیسان، هدف آنها از ساخت این خودرو ترغیب کردن مردم برای خرید لوازم افتر مارکت از تیم نیسان است. رنگ نارنجی هالووین، اسپلیتر فیبر کربنی زیر سپر جلو، چراغ مه شکن عقب، سپرعقب جدید، آیینه بغل ها و کاپوت فیبرکربنی از جمله تغییرات صورت گرفته بر روی بدنه این خودرو است. در قسمت داخلی هم از تودوزی لوزی شکل استفاده شده بسیار ظاهر جذابی به کابین بخشیده است. فرمان جیر اسپارکو هم در داخل کابین خودنمایی می کند. اما بدون شک مهم ترین تغییر در مدل 370Z در زیر کاپوت جای گرفته است.

نیسان 370Z (8)

کمپانی نیسان موتور 6 سیلندر تنفس طبیعی این خودرو را با موتور 6 سیلندر تویین توربو مربوط به اینفینیتی Red Sport 400 تعویض کرده است. در نتیجه قدرت این خودرو اکنون به 400 اسب بخار رسیده است. از آنجایی که نیسان هیچ گاه برای 370Z گیرباکس دستی در نظر نگرفته بود، کیت دیسک و صفحه و فلای ویل این خودرو با همکاری تیم MA Motorsports طراحی و ساخته شده است.

نیسان 370Z (3)

کمپانی نیسان اعلام کرده که در آینده ای نزدیک امکان ساخت این کیت بصورت افترمارکت برای خریدارن وجود دارد. اما مسئله عجیب اینجاست که کمپانی نیسان تمام زحمات تعویض موتور را به جان خریده تا تنها 50 اسب بخار به قدرت این خودرو اضافه کند.

نیسان 370Z 1

آنهم موتوری که هیچ گاه با گیرباکس دستی تنظیم نشده بود. این در حالیست که امکان توربوشارژ کردن موتور اتمسفریک فابریک هم وجود داشت. اما به هرحال کمپانی نیسان این خودرو را برای نمایشگاه سما آماده کرده و در چند روز آینده در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

اولین داج دیمن تمام فیبر کربنی در جهان!

تیونینگ مرسدس بنز AMG GT با 650 اسب بخار قدرت

آلفارومئو 4C تیونینگ شده, دست پرورده تیونر Pogea Racing

بررسی پروژه تیونینگ Amc Javelin AMX توسط Ringbrothers (برادران رینگ) / مبارز 1000 اسبی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی