خبرهای مهمی در رابطه با « دوج » و مدل چارجر سدان و همینطور مدل آینده «باراکودا» ، در گردهمایی نمایندگی های فیات-کرایسلر در لاسوگاس مطرح شد. بر اساس برنامه مطرح شده ، پلتفرم دیفرانسیل عقب آلفا رومئو در هر دو مدل، چارجر و باراکودا استفاده خواهد شد و برای باراکودا تنها فرم کانورتیبل درنظر […]
خبرهای مهمی در رابطه با « دوج » و مدل چارجر سدان و همینطور مدل آینده «باراکودا» ، در گردهمایی نمایندگی های فیات-کرایسلر در لاسوگاس مطرح شد.
بر اساس برنامه مطرح شده ، پلتفرم دیفرانسیل عقب آلفا رومئو در هر دو مدل، چارجر و باراکودا استفاده خواهد شد و برای باراکودا تنها فرم کانورتیبل درنظر گرفته شده است و در مورد ظاهر «باراکودا» هنوز اطلاعات دقیقی نداریم اما طبق گزارش های رسیده ، احتمالاً چارجر جدید بیشتر از المانهای مورد استفاده در کانسپت چارجر R/T مدل ۱۹۹۹ قرض خواهد گرفت و کمتر از ظاهر جعبهای موجود در مدل موجود و کنونی استفاده خواهد کرد.
با توجه به اینکه در حال حاضر از یک پلتفرم تقویتشده و سنگین ۱۰ ساله از مرسدس بنز در مدل های کنونی استفاده شده است ، انتظار می رود که با این تغییرات مدل های جدید دوج وزن کمتری از چارجرهای کنونی ۴ در و چلنجرهای ۲ در داشته باشند.چارجر در حال حاضر وزنی بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰، بسته به نوع تجهیزات و پیشرانه مورد استفاده دارد.چارجر جدید و باراکودا احتمالا در طول ۲ سال آینده ارائه خواهند شد.
دیدگاه خود را بنویسید