پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باراکودا

دوج های جدید و آلفا رومئو با پلتفرمی مشترک !

خبرهای مهمی در رابطه با  « دوج » و مدل چارجر سدان و همین‌طور مدل آینده «باراکودا» ، در گردهمایی نمایندگی های فیات-کرایسلر در لاس‌وگاس مطرح شد. بر اساس برنامه مطرح شده ، پلتفرم دیفرانسیل عقب آلفا رومئو در هر دو مدل، چارجر و باراکودا استفاده خواهد شد و برای باراکودا تنها فرم کانورتیبل درنظر […]

javankhodro
یکشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۴

خبرهای مهمی در رابطه با  « دوج » و مدل چارجر سدان و همین‌طور مدل آینده «باراکودا» ، در گردهمایی نمایندگی های فیات-کرایسلر در لاس‌وگاس مطرح شد.

بر اساس برنامه مطرح شده ، پلتفرم دیفرانسیل عقب آلفا رومئو در هر دو مدل، چارجر و باراکودا استفاده خواهد شد و برای باراکودا تنها فرم کانورتیبل درنظر گرفته شده است و در مورد ظاهر «باراکودا» هنوز اطلاعات دقیقی نداریم اما طبق گزارش های رسیده ، احتمالاً چارجر جدید بیشتر از المان‌های مورد استفاده در کانسپت چارجر R/T مدل ۱۹۹۹ قرض خواهد گرفت و کمتر از ظاهر جعبه‌ای موجود در مدل موجود و کنونی استفاده خواهد کرد.

دوج‌

با توجه به اینکه در حال حاضر از یک پلتفرم تقویت‌شده و سنگین ۱۰ ساله از مرسدس‌ بنز در مدل های کنونی استفاده شده است ، انتظار می رود که با این تغییرات مدل های جدید دوج وزن کمتری از چارجرهای کنونی ۴ در و چلنجرهای ۲ در داشته باشند.چارجر در حال حاضر وزنی بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰، بسته به نوع تجهیزات و پیشرانه مورد استفاده دارد.چارجر جدید و باراکودا احتمالا در طول ۲ سال آینده ارائه خواهند شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی