پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دکمه_روشن_خاموش_کردن_موتور_تویوتا

شکایت از 10 خودرو ساز بزرگ جهان

مسمومیت با مونواکسید کربن ناشی از کارکرد موتور سبب شکایت از 10 خودرو ساز مطرح جهان شده است. تا بحال 13 نفر جان خودرو را بدین شکل از دست داده اند. مصرف‌کنندگان آمریکایی از 10 خودروساز بزرگ جهان به‌دلیل پنهان‌کاری در خطر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در بیش از 5 میلیون خودروی مجهز به سوئیچ […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۴

مسمومیت با مونواکسید کربن ناشی از کارکرد موتور سبب شکایت از 10 خودرو ساز مطرح جهان شده است. تا بحال 13 نفر جان خودرو را بدین شکل از دست داده اند.

مصرف‌کنندگان آمریکایی از 10 خودروساز بزرگ جهان به‌دلیل پنهان‌کاری در خطر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در بیش از 5 میلیون خودروی مجهز به سوئیچ الکترونیکی شکایت کردند.

در اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در این خودروها 13 نفر کشته شده‌اند. براساس این شکایت که در دادگاه فدرال در لس‌آنجلس ثبت شده است، مالکان این خودروها با این تصور که پس از خارج کردن سوئیچ الکترونیکی، موتور خودرو خاموش خواهد شد، خودرو را ترک می‌کردند، اما موتور خودرو خاموش نمی‌شد و گاز منوکسیدکربن منتشر می‌شد.

به گزارش رویترز، شاکیان می‌گویند این نقص برای افرادی که این گاز را استنشاق می‌کنند خطر مرگ به همراه دارد، به‌ویژه زمانی که خودرو در مکانی سربسته قرار دارد. شرکت‌هایی که از آنها شکایت شده است، عبارتند از: ب ام و و برند مینی، مرسدس بنز دایملر، فیات‌کرایسلر، فورد موتور، جنرال موتورز، برند اکیورای هوندا، هیوندای و کیا، اینفینیتی نیسان، لکسوس تویوتا و بنتلی فولکس‌واگن.

تصادف دو آمبولانس به یکدیگر 1 کشته بر جای گذاشت.+ عکس

معاینه فنی می توانست جان 36 هزار نفر را نجات دهد.

تصادف مرگبار در شوشتر + عکس

انفجار تانکر سوختی در اتوبان قزوین-رشت

خروج قطار از ریل به علت به علت سرقت پیچ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی