پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ باس 429 (2)

بازگشت فورد ماستنگ باس 429 با 815 اسب بخار قدرت!

در میان ماستنگ های فروخته شده توسط کمپانی فورد در دهه 60 میلادی نمونه باس 429 جایگاه ویژه ای دارد. خودرویی که در تعدادی محدود تولید شد و از موتور غول پیکر 7 لیتری بهره می برد. این موتور به منظور پاس کردن قوانین مسابقات نسکار بر روی نمونه شهری باس 429 قرار گرفت. اکنون […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

در میان ماستنگ های فروخته شده توسط کمپانی فورد در دهه 60 میلادی نمونه باس 429 جایگاه ویژه ای دارد. خودرویی که در تعدادی محدود تولید شد و از موتور غول پیکر 7 لیتری بهره می برد. این موتور به منظور پاس کردن قوانین مسابقات نسکار بر روی نمونه شهری باس 429 قرار گرفت. اکنون تیم Classic Restorations اعلام کرده که تعدادی خودرو را به منظور ادامه دادن ساخت مدل 1969 عرضه خواهد کرد.

فورد ماستنگ باس 429 (3)

این خودرو بصورت رسمی در نمایشگاه سیما معرفی شد. تمامی این خودروها بر پایه مدل فابریک ماستنگ بازسازی شده اند. رینگ های 18 اینچی جدید، کاپوت جدید و هم چنین سپرهای جدید از جمله تغییرات این نمونه نسبت به مدل فابریک باس 429 است. در قسمت کابین از فرمان آلومینیومی، کنسول وسط مخصوص، سیستم تهویه هوا و عقربه های جدید با سرعت 200 مایل بر ساعت استفاده شده است.

فورد ماستنگ باس 429 (5)

اما با پولی که پرداخت می کنید انبوهی از آپگرید های فنی را در اختیار خواهید داشت. در زیر کاپوت این خودرو یک موتور غول پیکر 546 کیوبیک اینچی با 8.9 لیتر و 815 اسب بخار قدرت قرار گرفته است. گیرباکس 6 دنده هم از کمپانی ترمک انتخاب شده است. در قسمت زیر بندی عقب از سیستم 4 Link استفاده شده است. در قسمت جلویی هم از طبق های دوبل بالا و پایین و کویل اوورهای قابل تنظیم استفاده شده است.

فورد ماستنگ باس 429 (1)

میل موج گیرهای جلو و عقب هم وظیفه تعادل خودرو را بر عهده دارند. اما هزاران ساعت کار انجام شده بر روی این خودرو ارزش کمی نخواهد داشت. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو 209,000 دلار خواهد بود و با در نظر گرفتن آپشن های بیشتر قیمت بالاتری خواهند داشت.

فورد ماستنگ باس 429 (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

چهره شلبی GT500 جدید لو رفت!

نوآوری فورد در استفاده از ماده ای جادویی برای کاهش صدا خودروها!

سورپرایز کمپانی داج برای هواداران / موتور 426 همی افسانه ای باز می گردد

معرفی فورد جی تی Superformance در نمایشگاه سما / ظاهری کلاسیک، قلبی مدرن

اولین داج دیمن تمام فیبر کربنی در جهان!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی