پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیلی GC6

شرایط پیش فروش جیلی GC6 اکسلنت با موعد تحویل اسفند 97 اعلام شد

شرایط پیش فروش جیلی GC6 اکسلنت توسط شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده جیلی و لیفان در ایران اعلام شد. این خودروساز موعد تحویل GC6 را اسفند ۱۳۹۷ اعلام کرده است. در طرح پیش فروش جیلی GC6 مبلغ ودیعه اولیه ۶۰ میلیون تومان تعیین شده و سود مشارکت و انصراف به ترتیب ۱۹ و ۱۵ درصد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

شرایط پیش فروش جیلی GC6 اکسلنت توسط شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده جیلی و لیفان در ایران اعلام شد. این خودروساز موعد تحویل GC6 را اسفند ۱۳۹۷ اعلام کرده است.

در طرح پیش فروش جیلی GC6 مبلغ ودیعه اولیه ۶۰ میلیون تومان تعیین شده و سود مشارکت و انصراف به ترتیب ۱۹ و ۱۵ درصد است. همچنین با توجه به تحویل خودرو در آخرین ماه سال ۱۳۹۷، گویا قرار است که جیلی GC6 اکسلنت تا لحظات پایانی سال با مدل ۱۳۹۷ به دست مشتریان برسد. این خودرو در آخرین اعلام قیمت شرکت خودروسازان بم بهای ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را داشته است،

حال با پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومان تا نیمه آبان ماه ثبت نام می شود. در طرح پیش فروش جیلی GC6 اکسلنت ذکر شده که این سدان اقتصادی اتوماتیک با قیمت غیر قطعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. با توجه به آیین نامه های مربوط به پیش فروش خودروها و مصوبه هیئت وزیران، خودروسازان می توانند در هر نوع طرح پیش فروشی حداکثر ۵۰ درصد بهای رسمی خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کنند. به عبارت ساده ودیعه  اولیه ۶۰ میلیون تومانی برای GC6 فیس لیفت خبر از آن می دهد که خودروسازان بم برنامه دارد تا در آینده نزدیک بهای این خودرو را فراتر از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کند.

تغییرات قیمتی پیش آمده در اکثر خودروسازان به خاطر تخصیص ارز سامانه نیما به جای ارز ۴۲۰۰ تومانی به آن ها است. روز گذشته نیز قیمت جدید بعضی محصولات کرمان موتور با توجه به تغییر قیمت ارز تخصیصی اعلام شده بود.

شرایط فروش جیلی GC6

مزیت های رقابتی جک J4 نسبت به هم کلاسانش در بازار ایران

خودروسازان بم شرایط فروش جیلی GC6 را اعلام کرد+ قیمت

تحویل اولین سری خودرو جیلی GC6 به مشتریان

جیلی GC6 با چهره ای جدید در ایران + شرایط فروش و قیمت قطعی

خودروسازان بم از جیلی GC6 فیس لیفت رونمایی کرد + تصاویر

افزایش منطقی قیمت خودرو توسط خودروسازان، تنها راه حذف دلال‌ها/ چرا قیمت گذاری در حاشیه بازار بهتر است؟

شرایط فروش ام وی ام 315 با قیمت جدید آغاز شد

کارمانیا پیش فروش محصولات خود را آغاز کرد/ پیش فروش بی وای دی S6 و F3 (آبان 97)

پیش فروش جک S5 و S3 ویژه آبان ماه 97 + جزییات

6 عضو خانواده پراید در شرایط فروش سایپا + جزییات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی