پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا یدک-امداد سایپا

تقويت فضاي تخصصي كار و خدمت‌رساني به مشتري در سایپا یدک

بهزاد پناهي مديرعامل جدید سایپا یدک در روزهاي آغازين كاري خود از قسمت‌هاي مختلف اين شركت بازديد كرد و از نزديك در جريان پيشرفت كاري كاركنان قرار گرفت. وی اعلام کرد: با تقويت فضاي تخصصي كار و خدمت‌رساني به مشتري در سایپا یدک ، تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا سازماني پويا […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

بهزاد پناهي مديرعامل جدید سایپا یدک در روزهاي آغازين كاري خود از قسمت‌هاي مختلف اين شركت بازديد كرد و از نزديك در جريان پيشرفت كاري كاركنان قرار گرفت. وی اعلام کرد: با تقويت فضاي تخصصي كار و خدمت‌رساني به مشتري در سایپا یدک ، تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا سازماني پويا و به روز داشته باشيم.

مديرعامل سایپا یدک كه خود سالها در اكثر بخش‌هاي اين شركت در سطوح مديريتي مسئوليت داشته در جريان ديدار خود با تاكيد بر تخصصي شدن فعاليت‌ها عنوان كرد: شركت سايپايدك يكي از شركت‌هاي بزرگ خدمات پس از فروش كشور است و تمام تلاش ما بايد بر اين اساس باشد كه نسبت به فرآيند انجام كارها به ويژه در حوزه خدمت رساني به مشتري، شبكه نمايندگي‌ها، بازرگاني خدمات و قطعات نگاهي تخصصي متناسب با شان و ماموريت سایپا یدک داشته باشيم.

پناهي اظهارداشت: شركت سایپا یدک از سرمايه انساني ماهري برخوردار است كه با استفاده از تخصص و مهارت آنها مي‌تواند دريافت خدمات را براي مشتريان گروه سايپا ملموس‌تر كند و از اين طريق ايجاد ارزش كند.

وي گفت: با تقويت فضاي تخصصي كار و خدمت‌رساني به مشتري در سایپا یدک ، تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا سازماني پويا و به روز داشته باشيم.

پناهي عنوان كرد: ايجاد ارزش براي مشتري مي‌تواند حس وفاداري را در او تقويت كند و از اين طريق به كسب و كار ما و شبكه رونق ببخشد. مشتري بايد از خدمات ما رضايت حداكثري داشته باشد و رسيدن به اين هدف تنها با همراهي كاركنان رضايتمند، ماهر و توانمند در سايپايدك امكان پذير است.

مديرعامل سایپا یدک در اين ديدار صميمانه وجود فضاي همدلي و صميميت بين مديريت و كاركنان را يكي از عوامل اصلي و مهم در تحقق اهداف سازماني برشمرد و گفت: نگاه به منابع انساني مبتني بر تكريم و احترام خواهد بود و بازسازي اعتماد كاركنان و ارتقاء بهره‌وري آنان از اهم برنامه‌هاي شركت است.

كاركنان سايپايدك نيز ضمن ابراز خرسندي از انتصاب فردي از شركت به عنوان مديرعامل، با اميدواري، پيشنهادها و نظرات خود را در زمينه بهبود برخي از فرآيندهاي شركت ارائه كردند.

شبکه خدمات پس از فروش سایپا ارتقاء می یابد

مدیرعامل سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد/ با بهبود شرایط تولید بدعهدی های اخیر جبران می‌شود

پناهی مدیرعامل سایپا یدک شد

چراغ خط تولید رنو ساندرو در ایران خاموش می‌شود

اولین وانت ریچ با نشان زامیاد از خط تولید خارج شد

صادرات برنامه اصلی سایپا / رشد 2/5 برابري صادرات قطعات خودرو به صورت SKD

رفتارهای هیجانی و به دور از مطالعه سایپا حذف می شود/ جزییات جلسه مدیرعامل جدید سایپا در نخستین روز کاری

سروش مدیرعامل سایپا شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی