پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عظیم خودرو

اولين سري از شاسي بلندهاي ساوانا توليد عظیم خودرو به مشتريان تحويل شد

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شركت عظيم خودرو كه به تازگي به جمع توليدكنندگان خودرو كشور پيوسته است،طي مراسمي در ساختمان مرکزی اين شركت واقع در جاده مخصوص تهران-كرج،چندین دستگاه از اولين سري خودروهاي فوتون ساوانا را به مشتريان خود تحويل داد. این خودرو در محل كارخانه عظيم خودرو در بروجرد به تولید […]

javankhodro
شنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شركت عظيم خودرو كه به تازگي به جمع توليدكنندگان خودرو كشور پيوسته است،طي مراسمي در ساختمان مرکزی اين شركت واقع در جاده مخصوص تهران-كرج،چندین دستگاه از اولين سري خودروهاي فوتون ساوانا را به مشتريان خود تحويل داد. این خودرو در محل كارخانه عظيم خودرو در بروجرد به تولید می رسد.

در اين مراسم كه با حضور اصحاب رسانه نيز همراه بود، رضا عظيمي مديرعامل شركت عظيم خودرو در گفت و گويي كوتاه با خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو گفت: هر چند وقفه هايي در روندحركت ما به سمت توليد ايجاد شد كه ناخواسته تابع شرايط مختلف بود اما، خوشبختانه امروز به دستاوردهاي خوبي در مسير توليد رسيده ايم و با توجه به شرايط كشور و نياز بازار توان افزايش توليد و رسيدن به ٣ هزار دستگاه در سال براي فوتون ساوانا را نيز داريم.

عظيمي افزود: با برندهاي ديگر و در واقع شريكان ديگر نيز برنامه هايي داريم كه در زمان مناسب در مورد آنها صحبت مي كنيم. اکنون فوتون ساوانا خودرویی مطلوب برای به کار گیری در ناوگان پلیس راه و ارگانهای مختلف به حساب می آید.
گفتني است فوتون ساوانا 374 میلیون تومان قیمت خورده که برای مشتریان سری اول 10 میلیون تومان تخفیف مدیریتی و نیز عودت مابه التفاوت نرخ ارزی به مبلغ حدود 26 میلیون و 700 هزار تومان لحاظ شده است. البته سود مشارکت نیز به مشتریان تعلق می گیرد.

 

در مورد عظیم خودرو، محصولات ماهیندرا و فوتون بیشتر بخوانید (مطالب مرتبط قبلی):

فوتون ساوانا ، قدرتمندترین خودرو ساخت داخل، روانه بازار می شود

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 53/ ((فیلم)) رونمایی از محصولات برند ماهیندرا توسط عظیم خودرو

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -28/ رونمائی از محصولات ماهیندارا توسط عظیم خودرو

ورود عظیم خودرو به بازار خودروهای زیر 50 میلیون با ماهیندرا

فوتون ساوانا شاسی بلند تولیدی عظیم خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی