پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ISQI شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

نمایشگاه خودرو تهران 97 (4)/ ISQI در نمایشگاه خودرو به ابهامات گزارشات خودرویی پاسخ می دهد

اگر اخبار خودرویی را دنبال کنید، هر ماه در گزارشات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI با امتیازاتی روبرو می شوید که به خودروهای ساخت داخل داده می شود. با مشاهده این گزارشات، حتما این سوال در ذهن نقش می بندد که این آمار و امتیازها از کجا آمده اند و کیفیت خودروهای ساخت داخل […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

اگر اخبار خودرویی را دنبال کنید، هر ماه در گزارشات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI با امتیازاتی روبرو می شوید که به خودروهای ساخت داخل داده می شود. با مشاهده این گزارشات، حتما این سوال در ذهن نقش می بندد که این آمار و امتیازها از کجا آمده اند و کیفیت خودروهای ساخت داخل بر چه اساسی طبقه بندی می شود. همچون 2 دوره قبل، امسال نیز نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب میزبان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI می شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

سومین نمایشگاه خودرو تهران (26 تا 30آذرماه امسال) همچون 2 دوره قبلی میزبان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با نام اختصاری ISQI است که البته امسال تفاوت هایی با سال گذشته در فعالیت این شرکت در نمایشگاه وجود خواهد داشت.

اگر بخواهیم شرکت ISQI را به صورت خلاصه برای شما معرفی کنیم، باید گفت مهمترین وظیفه آن؛ بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقای کیفیت محصولات تولیدی داخل کشور است که طیف وسیعی از کالا و خدمات را در بر می گیرد اما چیزی که ISQI را به نمایشگاه خودرو می آورد، فعالیت نظارتی گسترده این شرکت در بحث کیفیت خودرو و خدمات ارائه شده در این حوزه است.

یقینا شما هم تا کنون دست کم یکی از گزارشات این شرکت در خصوص ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خودرو، ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو، ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو، ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو و نیرو محرکه یا ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخلی را مشاهده و مطالعه کرده اید یا با تماس تلفنی کارشناسان شرکت ISQI و سوالات آنان از کم و کیف خدمات دریافت شده در نمایندگی های مجاز شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو، مواجه شده اید.

با خواندن گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران سوالی به ذهن همه متبادر می شود که این گزارشات دقیق با طی کردن چه پروسه ای منتشر می شود؟ و یا، ستاره های کیفی خودروها با چه معیاری به این محصولات تعلق می گیرد؟ میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده و واردکننده خودرو چگونه محاسبه می شود؟

در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با برنامه ریزی در خصوص رفع این ابهامات وارد نمایشگاه می شود. شرکت بازرسی در این نمایشگاه بنا دارد تا با بهره گیری از کارشناسان فنی شرکت که در تهیه گزارش های تخصصی در حوزه خودرو فعال هستند و حضور تمام وقت آنان در سومین نمایشگاه خودرو تهران، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان و ابهامات آنان در نمایشگاه باشد.

این شرکت در بخش دیگری به معرفی ابزارآلات و دستگاه هایی که در تهیه این گزارشات مورد استفاده قرار می گیرد، خواهد پرداخت تا ضمن معرفی فعالیت های شرکت بازرسی کیفیت، صحت و دقت گزارشات خودرویی این شرکت را به نمایش عمومی بگذارد.

سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از 26 تا 30 آذر ماه سال جاری توسط شرکت ایده تجارت هرمس در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه خودرو تهران 97 (3)/ تهران در آذر ماه میزبان نمایشگاه خودرو می شود

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

نمایشگاه خودرو تهران 97 (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

حضور گسترده آپکو در نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو

کاهش 3.7 درصدی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها

4 ستاره هایی که در بازار نیستند!/ گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در شهریور 97

کیفیت خودروهای تولید داخل در مرداد ماه چگونه ارزیابی شد؟

کاهش کیفیت خودرو های داخلی / خودروساز مقصر نیست،قطعات بی کیفیت هستند!

کارنامه کیفی خودروهای تولید داخل در خرداد 97 (اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت)

رده بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد (اردیبهشت 97)

کدام خودروها 96 را 4 ستاره به پایان رساندند؟/ ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی (اسفند 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی