پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساپکو-نمایشگاه قطعات

حضور ساپکو با رویکردی جدید در سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو درحالی کار خود را از بیست و یکم آبان ماه آغاز کرده است که شرکت ساپکو همراه با 102 سازنده زنجیره تامین ایران خودرو با رویکردی جدید در نمایش قطعات، در این نمایشگاه حاضر شده اند. در این نمایشگاه که با حضور بیش از 510 شرکت […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو درحالی کار خود را از بیست و یکم آبان ماه آغاز کرده است که شرکت ساپکو همراه با 102 سازنده زنجیره تامین ایران خودرو با رویکردی جدید در نمایش قطعات، در این نمایشگاه حاضر شده اند.

در این نمایشگاه که با حضور بیش از 510 شرکت داخلی و 183 شرکت خارجی از کشورهای تركيه، چين، تايوان، كره جنوبي، هند، لهستان، ایتالیا، فرانسه و یونان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شده، ساپکو در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در سالن‌های 40، 41 و 44 (خلیج فارس) به نمایش تازه‌های صنعت قطعه‌سازی کشور پرداخته است.

ساختار هفت سطحی شکست محصول با نمایش بخش‌هاي اصلي خودرو (مگاماژول ها)، سيستم‌هاي خودرو (ماژول ها) و زیر سیستم‌ها از رویکردهای اصلی ساپکو در سیزدهمین نمایشگاه قطعات است.

اين ساختار زمينه دست‌يابي صنعت خودرو به سازندگان با خدمات كامل (FSS) که قادر به پوشش فرآیند طراحی تا تولید قطعات باشند را فراهم و قطعه سازان داخلی را آماده حضوری قدرتمند در بازارهای جهانی می‌کند.

در همین راستا، نمایش مجازی قطعات بخش‌هاي اصلي خودرو (مگاماژول) تا سطح سیستم، نمایش اینفوگرافی قطعات هر بخش اصلي تا سطح سيستم‌هاي خودرو (ماژول) و نمایش ترند تکنولوژی هر بخش اصلي خودرو (مگاماژول) در وضعیت حال و پیش‌بینی آینده آن از برنامه‌های ساپکو در این نمایشگاه چهار روزه است.

اقدامات انجام شده در خصوص مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، معرفی طرح جامع ارزیابی سازندگان، مزیت رقابتی و توانمندی‌های نمونه‌سازی سریع و آنالیز قیمت تحت وب از دیگر برنامه‌هایی است که ساپکو در تلاش برای آشناسازی بازدیدکنندگان نمایشگاه با این شرکت دنبال می کند.

معرفی سيستم‌بندي خودرو (ماژولاريتی) از زبان مدیران این شرکت در نشریه صنعت خودرو و ارايه کارگاه‌های آموزشی در معرفی این رویکرد جدید در حوزه‌های مختلف ساخت و کیفیت از دیگر اقدامات در راستای اطلاع‌رسانی به مخاطبان نمایشگاه است.

سيزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از 21 تا 24 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان به صنعت قطعه‌سازی کشور است.

حضور سایپا و زیر مجموعه هایش در سیزدهمین نمایشگاه قطعات

فروش ویژه قطعات ایویکو توسط زامياد

حضور گسترده آپکو در نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو

نمایشگاه خودرو تهران 97 (4)/ ISQI در نمایشگاه خودرو به ابهامات گزارشات خودرویی پاسخ می دهد

نمایشگاه خودرو تهران 97 (3)/ تهران در آذر ماه میزبان نمایشگاه خودرو می شود

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

نمایشگاه خودرو تهران 97 (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی