پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا کرولا سدان 2020 (1)

تویوتا کرولا سدان 2020 در نمایشگاه گوانگجو معرفی خواهد شد

هفته گذشته برای اولین بار اسکچی از مدل جدید تویوتا کرولا منتشر شد. اما اکنون در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو گوانگجو چین، تویوتا یک عکس تیزری از کرولا 2020 معرفی کرده است. در این عکس نیمی از چهره این خودرو قابل مشاهده است که نشان می دهد چراغ های جلو همانند نسخه هاچبک هستند. از […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

هفته گذشته برای اولین بار اسکچی از مدل جدید تویوتا کرولا منتشر شد. اما اکنون در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو گوانگجو چین، تویوتا یک عکس تیزری از کرولا 2020 معرفی کرده است. در این عکس نیمی از چهره این خودرو قابل مشاهده است که نشان می دهد چراغ های جلو همانند نسخه هاچبک هستند.

از آنجایی که نمونه های هاچبک و واگن از این خودرو، قبلا معرفی شده بود، معرفی نمونه سدان آنقدر ها هم دور از تصور نبود. نسل جدید کرولا بر روی پلت فرم TNGA تویوتا ساخته خواهد شد. مدل های جدید با افزایش میزان ویل بیس، فضای کابین بیشتری را هم ارائه می دهند. این خودرو از موتور 2 لیتری با 168 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این موتور 4 سیلندر قدرت خود را به چرخ های جلو به وسیله یک گیرباکس 6 دنده دستی یا CVT منتقل خواهد کرد.

تویوتا کرولا سدان 2020 (2)

این خودرو بصورت رسمی در تاریخ 15 نوامبر معرفی خواهد شد. علاقه مندان قادرند مراسم معرفی دوازدهمین نسل از کرولا را به صورت زنده از سایت https://livestream.com/Toyota/Corolla در تاریخ 15 نوامبر مشاهده کنند. از آنجایی که تویوتا این خودرو را برای سال 2020 معرفی خواهد کرد، این طور به نظر می رسد که برای رویت کردن این مدل در خیابان های باید تا نیمه دوم سال 2019 صبر کرد. بنابراین با ورود تویوتا کرولا سدان به بازار سدان های جمع و جور، شاهد رقابت جذاب تری در این سگمنت خواهیم بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تویوتا هایلوکس مخصوص با چاشنی Gazoo Racing

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

فراخوانی 2.4 میلیون دستگاه توسط تویوتا / ریپ زدن عامل اصلی فراخوانی

هاچ بک محبوب ژاپنی ها معرفی شد / تویوتا کرولا در نمایشگاه پاریس

جنگ اقتصادی آمریکا و ترکیه این بار گریبان تویوتا CH-R را خواهد گرفت!

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی