پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری FXX K

فراری FXX K ، سورپرایز بنیامین برای همسرش!

مدیر اجرایی گوگل ،بنیامین اِسلاس برای تولد همسرش فراری FXX K ، که می تواند رویای هر علاقه مندی به خودرو باشد را به او هدیه داد. هایپرکار پرچم‌دار فراری، یعنی فراری FXX K.Sloss ، به بهانه ی اینکه همسرش چند دور با فراری 599XX در پیست فیورانو بزند به ایتالیا برده شد اما در آنجا […]

javankhodro
دوشنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۴

مدیر اجرایی گوگل ،بنیامین اِسلاس برای تولد همسرش فراری FXX K ، که می تواند رویای هر علاقه مندی به خودرو باشد را به او هدیه داد. هایپرکار پرچم‌دار فراری، یعنی فراری FXX K.Sloss ، به بهانه ی اینکه همسرش چند دور با فراری 599XX در پیست فیورانو بزند به ایتالیا برده شد اما در آنجا فراری FXX K زرد رنگ منتظر بود تا کریستین همسر بنیامین را سورپرایز کند .در اینجا باید یادآوری کنیم که این هایپر کار مخصوص پیست با قیمتی حدود 3 میلیون دلار است که تنها تعداد 40 دستگاه ار آن ساخته می‌شود.موتور این خودرو 1023 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که شتاب صفر تا صد 2.5 ثانیه‌ای و بیشینه سرعت بالاتر از 350 کیلومتر بر ساعت، نتیجه آن است.

فراری FXX K

جالب است که بدانید در حال حاضر بنیامین یک ماشین باز حرفه ای و آتشین می باشد که مالک یک فراری لافراری، یک 458 اسپچاله، یک مک‌لارن 12C اسپایدر با رنگ قرمز آتش‌فشانی، یک فورد رپتور و یک مک‌لارن P1 نیز ، می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی