پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

تعیین تکلیف احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین با حضور ویر نفت در مجلس

فردا( دوشنبه) در نشستی با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس سازمان برنامه در خصوص احیای کارت سوخت وسهمیه بندی بنزین تصمبم گیری خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ فردا  در نشست مشترکی با حضور اعضای کمیسیون […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

فردا( دوشنبه) در نشستی با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس سازمان برنامه در خصوص احیای کارت سوخت وسهمیه بندی بنزین تصمبم گیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

فردا  در نشست مشترکی با حضور اعضای کمیسیون انرژی و کمسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص. احیای کارت سوخت و موضوع سهمیه بندی بنزین تصمیم گیری خواهد شد..

اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که نشست مشترک کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با موضوع سوخت، فردا (دوشنبه، 28 آبان‌ماه) برگزار می‌شود گفت: از وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این نشست دعوت شده تا درباره مدیریت مصرف سوخت تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این‌که مقرر شده پیش از ارائه لایحه بودجه سال 98 کل کشور درباره مدیریت مصرف سوخت بررسی‌های جامع انجام شود، افزود: در نشست فردا همچنین قرار است راهکارهایی اتخاذ شود تا از قاچاق بی‌رویه سوخت جلوگیری کنیم.

 

احیای کارت سوخت بهترین راه حل معضل افزایش مصرف و قاچاق بنزین

چگونه رمز کارت سوخت های قدیمی را به دست آوریم؟

چگونه کارت سوخت موتورسیکلت را استعلام و دریافت کنیم؟

چگونه کارت سوخت جدید دریافت کنیم؟

احیا کارت سوخت های قدیمی در دستور کار مجلس و دولت

احیای کارت سوخت محتمل تر از همیشه شد

قاچاق 150 میلیارد تومان سوخت در روز! / کارت سوخت بر می گردد؟

چراغ سبز شورای هماهنگی سران 3 قوه به بازگشت کارت سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی