پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه ماکان (1)

پورشه قیمت ماکان 2019 را اعلام کرد

کمپانی پورشه برای اولین بار در سال 2014 نمونه ماکان را معرفی کرد. پس از موفقیت های کسب شده توسط کاین، ماکان هم راه این SUV را به خوبی ادامه داد و به پرفروش ترین خودرو بازار آمریکا تبدیل شد. مدل 2019 از این خودرو قرار است تا چندی دیگر در نمایشگاه لس آنجلس بصورت […]

ارشیا
چهارشنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

کمپانی پورشه برای اولین بار در سال 2014 نمونه ماکان را معرفی کرد. پس از موفقیت های کسب شده توسط کاین، ماکان هم راه این SUV را به خوبی ادامه داد و به پرفروش ترین خودرو بازار آمریکا تبدیل شد. مدل 2019 از این خودرو قرار است تا چندی دیگر در نمایشگاه لس آنجلس بصورت رسمی معرفی شود اما پورشه قبل از آن قیمت پایه ای این خودرو را اعلام کرده است.

پورشه ماکان (5)

ماکان 2019 قیمت پایه ای 49,900 دلار دارد که مبلغ 1,050 دلار هم به منظور هزینه ارسال به قیمت کلی اضافه می شود. مدل 2018 ماکان قیمت پایه ای 47,800 دلار داشت. مدل جدید 2,100 دلار گران تر است اما با در نظر گرفتن آپشن های جدید، این افزایش قیمت منطقی به نظر می رسد. صفحه نمایش جدید 10.9 اینچی همراه با جدید ترین سیستم سرگرمی پورشه و سیستم مسیر یابی جدید از جمله این آپشن هاست.

پورشه ماکان (4)

زیر کاپوت این خودرو یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژر با 248 اسب بخار قدرت و 273 پوند بر فوت قرار گرفته و انتقال قدرت هم بوسیله گیرباکس 7 سرعته دبل کلاچ انجام می گیرد. شتاب 0 تا 96 کیلومتر این خودرو در 6.3 ثانیه انجام می گیرد در حالی که با استفاده از سیستم لانچ کنترل، این زمان به 6.1 ثانیه کاهش می یابد.

پورشه ماکان (3)

مهندسین پورشه زیربندی این خودرو را هم به منظور فرمان پذیری بیشتر تقویت کرده اند. از دیگر آپشن ها می توان به فرمان GT الهام گرفته شده از پورشه 911 و پکیج کرونو کابین اشاره کرد. چراغ های 3D LED کشیده در قسمت عقب و چراغ های LED جلو هم طراحی جدیدی دارند. چند انتخاب رنگ جدید هم برای این خودرو در نظر گرفته شده تا نیاز مشتریان تا حد زیادی برطرف شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

افت محبوبیت سدان ها، دلیل کاهش تولید تویوتا کمری

چهره پرچم دار جدید شاسی بلندهای هیوندای لو رفت

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی