پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری F40 لگویی

ساخت فراری F40 با 1158 قطعه !

لگو هم در کنار بسیاری از اسباب بازی ها طرفداران بسیار زیادی دارد. کودکان بسیار از نسل های مختلف ساعت ها با این قطعات کوچک وقت گذراندند.با این اسباب بازی جالب که شاید قدیمی تر ها آن را با نام خانه سازی می شناسند ، گاهی چیزهای بسار جالب و دیدنی می توان ساخت. مثلاً […]

javankhodro
دوشنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۴

لگو هم در کنار بسیاری از اسباب بازی ها طرفداران بسیار زیادی دارد. کودکان بسیار از نسل های مختلف ساعت ها با این قطعات کوچک وقت گذراندند.با این اسباب بازی جالب که شاید قدیمی تر ها آن را با نام خانه سازی می شناسند ، گاهی چیزهای بسار جالب و دیدنی می توان ساخت. مثلاً همین فِراری F40 قرمزرنگ! چند سال پیش هم یک مینی کوپر به همین طریق ساخته‌شده بود.

فراری F40 لگویی

ابعاد این فراری تقریباً : 27 سانتی‌متر طول، 14 سانتی‌متر عرض، 8 سانتی‌متر ارتفاع می باشد. در این لگو از 1158 عدد انواع قطعه استفاده می شود درب‌های جانبی و درب محفظه پیشرانه باز و بسته می‌شوند، جزئیات نیز به‌خصوص در شکل و شمایل پیشرانه شباهت زیادی به خودروی واقعی دارد. انتخاب هوشمندانه رنگ قرمز برای بدنه به ایجاد این شباهت بسیار کمک کرده است.

فراری F40 لگویی

این فراری F40 کوچک دوست داشتنی توسط “مایکل سیاکی (Michael Psiaki)” خلق شده است. او از سختی تبدیل بدنه روان و انحنادار به به قطعات مکعبی لگو می‌گوید: هرچه بیشتر روی بدنه کار می‌کردم و در طرح آن دقیق می‌شدم بیشتر انحناهای ظریف و متعددش مرا متحیر می‌کرد. داخل سپر جلو دو ورودی هوا تعبیه‌شده که کاملاً مشابه خودروی واقعی است. از دماغه به سمت بخش عقب ارتفاع و عرض بدنه بیشتر می‌شود، ما نیز توانستیم این نکته را با نصب هوشمندانه چند قطعه درست پشت درب عقب به‌خوبی رعایت کنیم. یکی از سخت‌ترین قسمت‌ها نیز درب پیشرانه بود، اما خوشبختانه خوب و محکم ساخته شد تا هنگام باز و بسته شدن خراب نشود. 

 

در حال حاضر این فِراری F40 ، دوست داشتنی با قیمت 69.99 پوند به فروش می رسد که مسلما از فِراری F40 واقعی خیلی ارزان تر است.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی