پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسپید 7

اسپید 7 ، خودرویی دست ساز برای مسابقه

طراح بریتانیایی ، افضل کان (Afzal Kahn)  ، شرکت «چلسی تراک» را نیز به امپراتوری کوچک خود اضافه کرد . «چلسی تراک» یک فروشگاه کوچک در لندن است که در آنجا برخی از نمونه های آفرود به صورت عجیب در آن ساخته شده است . در حال حاضر کان از طراحی یک خودروی منحصر به […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

طراح بریتانیایی ، افضل کان (Afzal Kahn)  ، شرکت «چلسی تراک» را نیز به امپراتوری کوچک خود اضافه کرد . «چلسی تراک» یک فروشگاه کوچک در لندن است که در آنجا برخی از نمونه های آفرود به صورت عجیب در آن ساخته شده است . در حال حاضر کان از طراحی یک خودروی منحصر به فرد مبتنی بر المان های گذشته خبر می دهد . این خودرو «اسپید 7» نام دارد که طبق برنامه قرار است تا پایان سال جاری به تولید برسد.

اسپید 7 تقریبا سومین پروژه اصلی «کان» در زمینه وسایل نقلیه محسوب می شود. وی برای طراحی این خودرو از ماشین های مسابقه «گرند پری» در سال‌های دهه ۱۹۳۰ الهام گرفته است. اما برای این خودرو بهینه سازی های بسیار زیادی در نظر گرفته است. وی ضمن اشاره به طراحی اسپید 7 در بریتانیا و دستی ساخته شدن آن ، اعلام کرد که در ساخت آن از مصالح مدرنی چون آلومینیوم و کمپوزیت استفاده می‌شود. هنوز جزئیاتی در مورد پیشرانه منتشر نشده است.درنتیجه، ممکن است این سؤال برای خیلی‌ها پیش بیاید که آیا واقعاً اسپید 7 به‌زودی روشنایی یک روز را خواهد دید یا خیر؟ البته با توجه به سرعت «کان» در تبدیل طراحی‌ها به نمونه‌های واقعی، این اتفاق چندان دور از دسترس نیست.

اسپید 7

از آنجایی که «کان» اسپید 7 را به عنوان یک خودروی مسابقه ای توصیف کرده است ، به همین منظور برای آسان شدن کار رانندگان در نظر دارد تا برخی از لوازم و پوشش های مربوط به مسابقه (عینک، دستکش‌ها و کلاه ایمنی) را تحت برند «اسپید 7» تولید کند.

در نهایت هر کدام از این خودرو ها با یک «لوح» ارائه خواهند شد و لیست تمامی افرادی که در ساخت و تولید اسپید 7 نقشی داشته اند ، حک خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی