پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی هیبریدی (2)

سوپر اسپرت های لامبورگینی هیبریدی می شوند

رئیس کمپانی لامبورگینی اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که سوپر اسپرت های این کمپانی در آینده ای نزدیک هیبریدی خواهند شد. به گزارش سایت The Drive اولین خودرویی که پیشرانه هیبریدی خواهد داشت به احتمال زیاد اونتادور خواهد بود. به گفته استفانو دومنیکالی از لامبورگینی: احتمالا تا سال 2021 و با معرفی جانشین اونتادور، […]

ارشیا
جمعه - ۲ آذر ۱۳۹۷

رئیس کمپانی لامبورگینی اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که سوپر اسپرت های این کمپانی در آینده ای نزدیک هیبریدی خواهند شد. به گزارش سایت The Drive اولین خودرویی که پیشرانه هیبریدی خواهد داشت به احتمال زیاد اونتادور خواهد بود.

به گفته استفانو دومنیکالی از لامبورگینی: احتمالا تا سال 2021 و با معرفی جانشین اونتادور، موتور 12 سیلندر همراه با یک موتور هیبریدی هماهنگ خواهد شد. همین موضوع برای موتورهای 10 سیلندر، با معرفی جانشینی برای اوراکان پیش خواهد آمد. مدل ها پلاگین هیبریدی تنها راه برای افزایش قدرت در عین حفظ صدای موتورها و کاهش آلایندگی است.

لامبورگینی هیبریدی (1)

از آنجایی که پورشه هم مشغول به ساخت پلت فرمی جدید برای یک سوپر اسپرت الکتریکی است، احتمال همکاری لامبورگینی و آئودی با پورشه وجود دارد. اما ساخت سوپر اسپرت الکتریکی برای کمپانی سنت گرایی همچون لامبورگینی چندین سالی طول خواهد کشید. شایعاتی مبنی بر هیبریدی شدن شاسی بلند لامبو یعنی اوروس هم وجود دارد.

لامبورگینی هیبریدی (5)

اما کمپانی لامبورگینی به شایعات اینگونه پاسخ داده است: ما بر روی این موضوع کار خواهیم کرد اما اکنون اولویت های کمپانی تغییر کرده است. اکنون هدف ما تولید اوروس در تیراژ بالاست و اضافه کردن پیشرانه ای که ساخت آن دشوار است در زمان حال کمکی نخواهد کرد. به عقیده ما موتور 6 سیلندر هیبریدی نمی تواند قدرتی در حد و اندازه های کمپانی لامبورگینی تولید کند. ما بر روی موتور 8 سیلندر هیبریدی هم فکر می کنیم اما فعلا قصدی برای تولید آن نداریم.

لامبورگینی هیبریدی (3)

کمپانی لامبورگینی هم چنان سنت خود در تولید موتور های 10 و 12 سیلندر را حفظ کرده است. اگر لامبو بخواهد از همین موتورها نمونه پلاگین هیبریدی تولید کند، باید منتظر معرفی سوپر اسپرت های با بیش از 1000 اسب بخار قدرت باشیم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

راننده نیسان GT-R هنگام رانندگی با یک سنگ بتنی کشته شد!

فورد بوی نویی داخل خودروهایش را برای مشتریان چینی از بین خواهد برد!

سوپر SUV لامبورگینی اوروس ST-X، اسلحه ای مخصوص پیست

لامبورگینی SC18، هیولایی ساخته شده بر پایه اونتادور

بهترین خودرو سال 2018 از نظر جرمی کلارکسون کدام است؟

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی