پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افت فروش بنتلی (2)

قوانین جدید تست آلایندگی در اروپا موجب ضرردهی بنتلی شد

ادرین هالمارک رئیس کمپانی بنتلی اعلام کرد که این کمپانی در گذراندن پروسه تست های جدید آلایندگی اروپا با نام WLTP تعلل داشته است. بنابر گزارشات منتشر شده کمپانی بنتلی در 9 ماه گذشته مبلغ 155 میلیون دلار ضرر کرده است. این در حالیست که در همین بازه زمانی در سال گذشته، این کمپانی سوددهی […]

ارشیا
شنبه - ۳ آذر ۱۳۹۷

ادرین هالمارک رئیس کمپانی بنتلی اعلام کرد که این کمپانی در گذراندن پروسه تست های جدید آلایندگی اروپا با نام WLTP تعلل داشته است. بنابر گزارشات منتشر شده کمپانی بنتلی در 9 ماه گذشته مبلغ 155 میلیون دلار ضرر کرده است.

این در حالیست که در همین بازه زمانی در سال گذشته، این کمپانی سوددهی مناسبی داشت. میزان فروش این کمپانی هم با کاهش 11 درصدی به 6,643 نمونه کاهش یافته است. به گفته آدرین هالمارک کمپانی بنتلی نتوانسته برخی خودروهایش را سر وقت اعتبار سنجی کند. همین امر موجب جا ماندن برخی خودروها از پروسه فروش شده است. همین تاخیر موجب جا ماندن نمونه بنتایگا هیبریدی از پروسه فروش هم شده است.

افت فروش بنتلی (5)

این شاسی بلند محبوب در ماه مارچ فروخته خواهد شد. همین پروسه اعتبار سنجی در تست ها موجب از دست رفتن فروش 300 تا 400 نمونه شده است. قوانین تست WLTP بر روی فروش مدل بنتلی کانتیننتال کوپه GT هم تاثیر داشته است. اخیرا در صورتحساب منتشر شده توسط مالک بنتلی یعنی فولکس واگن، تاخیر در انجام تست های آلایندگی به همراه مشکلات نرخ تبادل ارز بین انگلیس و اورپا، بزرگترین دلایل ضرردهی بنتلی عنوان شده است.

افت فروش بنتلی (4)

از آنجایی که بنتلی اکثر قطعات خود را از اروپا خریداری می کند و نرخ پوند در چند ماه اخیر کاهش یافته است، نرخ تبادل از دیگر دلایل مهم افت درآمد این کمپانی بوده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی اولین Wi-Fi فوق سریع در خودرو توسط بنتلی

ساخت رستوران بنتلی بر فراز کوه های امارات / غذای لاکچری فقط به مدت 7 روز!

سوپر اسپرت های لامبورگینی هیبریدی می شوند

راننده نیسان GT-R هنگام رانندگی با یک سنگ بتنی کشته شد!

فورد بوی نویی داخل خودروهایش را برای مشتریان چینی از بین خواهد برد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی