پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی بنتلی کانتیننتال کانورتبل 2019 با سقف سرعت 333 کیلومتر بر ساعت!

کمپانی بنتلی برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت سال 2017 از مدل جدید کانتیننتال GT رونمایی کرد. خودرویی که اکنون به عنوان پرفروش ترین نمونه و به نوعی نماد بنتلی شناخته می شود. این بار نوبت به نمونه بدون سقف کانتیننتال رسیده تا خودنمایی کند. سقف نمونه کانورتیبل اکنون در عرض 19 ثانیه باز و […]

ارشیا
سه شنبه - ۶ آذر ۱۳۹۷

کمپانی بنتلی برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت سال 2017 از مدل جدید کانتیننتال GT رونمایی کرد. خودرویی که اکنون به عنوان پرفروش ترین نمونه و به نوعی نماد بنتلی شناخته می شود. این بار نوبت به نمونه بدون سقف کانتیننتال رسیده تا خودنمایی کند.

سقف نمونه کانورتیبل اکنون در عرض 19 ثانیه باز و بسته می شود. اکنون آپشن سقف فاستونی هم در نظر گرفته شده تا مشتریان شیک پوش بتوانند کت خود را با سقف خودرویشان ست کنند. بدنه نمونه کانورتیبل جدید 5 درصد قوی تر شده و وزن کمتری هم دارد. وزن این خودرو اکنون 2,414 کیلوگرم است که نسبت به وزن 2,244 کیلوگرمی نمونه کوپه کمتر است.

بنتلی کانتیننتال GT کانورتبل (7)

این گرندتورر لوکس از موتور W12 با 626 اسب بخار قدرت و گیرباکس 8 سرعته دو کلاچه بهره می برد. شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت این خودرو در 3.7 ثانیه خواهد بود و با وجود کانورتبل بودن، سرعت نهایی به 333 کیلومتر بر ساعت می رسد. در قسمت داخلی هم عناصر طراحی لوکس بنتلی کاملا نمایان هستند. در کنسول وسط یک نمایشگر 12.3 اینچی قرار گرفته تا کابین ظاهر اسپرت تری داشته باشد.

بنتلی کانتیننتال GT کانورتبل (1)

داشبورد چوبی در کنار صفحه نمایش LCD هارمونی جذابی بین سنت و مدرنیته را پدید آورده است. تودوزی لوزی شکل صندلی ها هم در نگاه اول بسیار جذاب به نظر می رسند. صندلی ها به 20 حالت مختلف تنظیم می شوند تا راحتی قابل قبولی داشته باشند.

بنتلی کانتیننتال GT کانورتبل (8)

سیستم صوتی Naim با 18 بلند گو و 2000 وات قدرت برای لذت بردن سرنشینان تعبیه شده است. قیمت پایه این خودرو هنوز اعلام نشده است اما می توان انتظار داشت که قیمتی بیشتر از قیمت پایه 225 هزار دلاری نمونه کوپه داشته باشد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

قوانین جدید تست آلایندگی در اروپا موجب ضرردهی بنتلی شد

معرفی اولین Wi-Fi فوق سریع در خودرو توسط بنتلی

ساخت رستوران بنتلی بر فراز کوه های امارات / غذای لاکچری فقط به مدت 7 روز!

کارلوس گون از میتسوبیشی هم اخراج شد

ABT قدرت آئودی RS6 را تا 725 اسب بخار افزایش داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی