پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هن تنگ

نمایشگاه خودرو تهران 97 (7)/ شهر آفتاب میزبان هن تنگ و و فوتون

با اضافه شدن هن تنگ و فوتون به جمع شرکت کنندگان سومین نمایشگاه خودرو تهران ، جمع خودروسازان در مهمترین رویداد خودرویی جمع شده است. این دوره از مهمترین رویداد خودرویی کشور، در ابتدای زمستان 97 برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در سومین نمایشگاه خودرو تهران که در ابتدای زمستان […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

با اضافه شدن هن تنگ و فوتون به جمع شرکت کنندگان سومین نمایشگاه خودرو تهران ، جمع خودروسازان در مهمترین رویداد خودرویی جمع شده است. این دوره از مهمترین رویداد خودرویی کشور، در ابتدای زمستان 97 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در سومین نمایشگاه خودرو تهران که در ابتدای زمستان سال جاری برگزار می شود، شرکت صنايع توليدي عظیم خودرو که به تازگی به جمع خودروسازان کشور پیوسته است با 2 برند “هن تنگ” و “فوتون” حضور پیدا می کند.

شركت صنايع توليدي عظیم خودرو در دوره پیشین نمایشگاه خودرو تهران نیز با رونمایی از برند ماهیندرا و مدل های مختلف این خودروسازی در سگمنت های مختلف، توانست یکی از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه تهران را به خود اختصاص دهد.

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ما، شركت صنايع توليدي عظیم خودرو، “ساوانا” را از برند فوتون در سومین نمایشگاه تهران نمایش خواهد داد ضمن اینکه از برند “هن تنگ” نیز به احتمال فراوان دو خودروی شاسی بلند ایکس7 و ایکس5 در غرفه عظیم خودرو به نمایش درخواهد آمد.

فوتون ساوانا که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش در آمد، خودرویی اس یو وی با قابلیت های آفرودی مناسب به شمار می رود كه اين روزها در حال تحويل به خریداران است.

خودروهای هن تنگ نیز شاسی بلندهای خوش ساختی است که به دلیل آپشن های زیادی که در آن وجود دارد، توانایی جلب نظر بازدیدکنندگان سومین نمایشگاه خودرو تهران، در شهر نمایشگاهی آفتاب را خواهد داشت.

سومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت ایده تجارت هرمس در 18 تا 21 دی ماه امسال میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تهران خواهد بود.

نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ (۶)/ شاسی بلند فودای سورپرایز زامیاد در مهمترین رویداد خودرویی

نمایشگاه خودرو تهران 97 (5)/ کراس اوورهای بیسو در شهر آفتاب به خط می شوند

نمایشگاه خودرو تهران 97 (4)/ ISQI در نمایشگاه خودرو به ابهامات گزارشات خودرویی پاسخ می دهد

نمایشگاه خودرو تهران 97 (3)/ تهران در آذر ماه میزبان نمایشگاه خودرو می شود

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

نمایشگاه خودرو تهران 97 (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی