پرشیا خودرو با همکاری کلوپ ب ام و فدراسیون اتومبیلرانی، رالی 3 روزه تهران به خزر را برگزار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رالی مورد نظر را می توان بزرگترین رالی گروه ب ام و برگزار شده در کشور دانست که در آن بیش از 40 دستگاه خودروی BMW و MINI از مدل […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
رالی مورد نظر را می توان بزرگترین رالی گروه ب ام و برگزار شده در کشور دانست که در آن بیش از 40 دستگاه خودروی BMW و MINI از مدل های مختلف کلاسیک و مدرن حاضر شده بودند.این رالی مدت 3 روز به طول انجامید.
رالی تهران – کاسپین ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ 7 آذر ماه 97 پس از تجمع BMW و MINI های شرکت کننده در پارکینگ دفتر مرکزی پرشیا خودرو و بازدید مالکان از بخش های مختلف این شرکت استارت خورد.
در محدوده رالی خودروهای واحد تیونینگ پرشیا خودرو نیز به استقبال خودروهای شرکت کننده در رالی آمده بودند که در نوع خود جالب توجه بود. روز اول رالی، این گروه بزرگ از خودروها برای رسیدن به نمک آبرود از مسیر کرج چالوس مسافت بیش از 200 کیلومتری را پیمودند.
روز دوم در نمک آبرود سپری شد و در نهایت روز سوم شاهد بازگشت BMW و MINI سواران به سمت تهران بودیم. خودروی امداد پرشیا خودرو در طول این 3 روز پشتیبان خودروهای شرکت کننده در این رالی بود.
از جمله ب ام و های جذاب حاضر در این رالی، می توان به چند دستگاه مدل جاودانه 2002 ، چند دستگاه سری 5 نسل اول که یکی از آنها جزء بهترین سری 5 های نسل اول ایران بود، یک دستگاه نسل اول سری 3 که در شرایط ایده آلی قرار داشت، دو دستگاه نسل دوم سری 3 با کد E30 و چندین دستگاه ب ام و های دهه نود میلادی اشاره کرد.
از نسل سوم ب ام و سری 7 با کد E38 می توان به عنوان یکی از کمیاب ترین مدل های ب ام و اشاره کرد. در نهایت نوبت به جوان ترین ب ام و های حاضر در این رالی و مدل های مربوط به دهه 2000 می رسد که بدون شک گل سرسبد آن ها، ب ام و 335 بود.
دیدگاه خود را بنویسید