پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارزش کمپانی تسلا

تسلا شاخ دایملر را هم شکست!

تقریبا روزی نیست که از گسترش و پیشرفت کمپانی تسلا خبر نرسد. پس از رد کردن ب ام و و رسیدن به رتبه چهارم ارزشمند ترین برندهای خودروسازی جهان، اکنون تسلا موفق شده دیگر غول خودروسازی آلمان یعنی دایملر را هم شکست بدهد. بنابراین اکنون این کمپانی با پشت سر گذاشتن صاحب مرسدس بنز، به […]

ارشیا
شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

تقریبا روزی نیست که از گسترش و پیشرفت کمپانی تسلا خبر نرسد. پس از رد کردن ب ام و و رسیدن به رتبه چهارم ارزشمند ترین برندهای خودروسازی جهان، اکنون تسلا موفق شده دیگر غول خودروسازی آلمان یعنی دایملر را هم شکست بدهد. بنابراین اکنون این کمپانی با پشت سر گذاشتن صاحب مرسدس بنز، به رده سوم ارزشمند ترین خودروسازان جهان رسیده است.

کمپانی تسلا روز به روز پیشرفت کرده و اکنون به جایی رسیده که موفق شده کمپانی هایی همچون فورد، ب ام و و دایملر را پشت سر بگذارد. از آنجایی که سهام تسلا هم با پیشرفت روز افزون روبرو شده است، بعید نیست که تا چندی بعد این کمپانی را در رتبه اول برترین برندهای خودروسازی جهان ببینیم. هم اکنون کمپانی تویوتا در رتبه اول و فولکس واگن در رتبه دوم قرار دارد.

ارزش کمپانی تسلا

نکته عجیب اینجاست که دایملر از هیچ نظری از جمله سایز کارخانه، حجم تولید، تاریخچه و تنوع محصولات شباهتی با تسلا ندارد. یکی از مهم ترین دلایلی که موجب پیشرفت چشمگیر این کمپانی در ارزش سهام شده، این است که بسیاری کمپانی تسلا را به عنوان آینده روشن خودروسازی قبول دارند. از آنجایی هم که این کمپانی در مباحث تکنولوژیکی فعالیت دارد، پیش بینی می شود که در ساخت سایر محصولات هم فعالیت داشته باشد. اکنون تنها دو کمپانی فولکس واگن و تویوتا باقی مانده اند که تسلا باید به آنها برسد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تسلا، ب ام و را کنار زد / تسلا در رتبه چهارم ارزشمندترین برند خودروسازی دنیا

سرقت یک دستگاه تسلا در آمریکا خبرساز شد/ دزدی هوشمندانه و در عین حال، احمقانه!

توییتی که برای تسلا گران تمام شد! / رسوایی تسلا موجب برکناری ایلان ماسک شد

Rivian R1T، وانت تمام الکتریکی با قدرتی باورنکردنی!

معرفی ب ام و 330e هیبریدی با تکنولوژی پیشرفته تر نسبت به قبل

اولین خودرو الکتریکی ام جی معرفی شد

سوپر اسپرت الکتریکی نیسان لیف با شتابی خارق العاده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی