پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا مدل ایکس

تسلا مدل ایکس ، سوپراسپرتی گران‌قیمت

طرفداران تسلا همواره منتظر ورود سوپراسپرت ایکس می باشند. تسلا مدل ایکس مسلما شباهت های بسار زیادی با سدان مدل S دارد.این مدل با هفت صندلی و درب های عقبی به سبک بال پرنده ساخته می شود .این خودروی SUV الکتریکی در دو سطح ارائه میشود که مدل ارزان تر آن 132 هزار دلار و […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

طرفداران تسلا همواره منتظر ورود سوپراسپرت ایکس می باشند. تسلا مدل ایکس مسلما شباهت های بسار زیادی با سدان مدل S دارد.این مدل با هفت صندلی و درب های عقبی به سبک بال پرنده ساخته می شود .این خودروی SUV الکتریکی در دو سطح ارائه میشود که مدل ارزان تر آن 132 هزار دلار و مدل گران تر آن 143750 هزار دلار  می باشد.تفاوت این دو مدل در عملکرد آنهاست. مدل ارزان‌تر با باتری 90 کیلووات ساعتی قادر است 386 کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ باتری طی کند و شتاب صفر تا 96 آن نیز تنها 3.8 ثانیه می‌باشد در حالی که بیشینه سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مدل گران‌قیمت‌تر با ارتقای سرعت و سیستم انتخابی Ludicrous شتابی 3.2 ثانیه‌ای خواهد داشت که برای یک خودروی کراس اوور حیرت‌انگیز است.

تسلا مدل ایکس

طرفداران تسلا مدل ایکس می توانند هم اکنون با سفارشی‌سازی مورد نظر از لحاظ تریم و رنگ بندی و تجهیزات ، آن را سفارش دهند.به گفته تسلا، تحویل مدل ایکس از پایان ماه سپتامبر به مشتریان آغاز می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی