پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد کامیون در مناطق یک و ۳ تهران

کامیون ها در روزهای عادی می‌توانند از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح و در روزهای تعطیل از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح در معابر تهران تردد کنند. اما ممنوعیت ورود کامیون به معابر مناطق یک و ۳ شهرداری، ۲۴ ساعته است. سردار محمدرضا مهماندار  دراین باره گفت: تردد کامیون ها در طول روز در سراسر […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷

کامیون ها در روزهای عادی می‌توانند از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح و در روزهای تعطیل از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح در معابر تهران تردد کنند. اما ممنوعیت ورود کامیون به معابر مناطق یک و ۳ شهرداری، ۲۴ ساعته است.

سردار محمدرضا مهماندار  دراین باره گفت: تردد کامیون ها در طول روز در سراسر تهران ممنوع است و کامیون ها تنها می توانند در روزهای عادی از ساعت 22 تا 6 صبح و در روزهای تعطیلی از ساعت 24 تا 6 صبح در معابر تهران تردد کنند.

وی افزود: اما این ممنوعیت برای کامیون ها در مناطق یک و 3 شهرداری تهران 24 ساعته بوده و هیچ کامیونی در طول شبانه روز اجازه تردد از معابر این  مناطق را ندارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: کامیون هایی که قصد ورود به این مناطق را دارند، ابتدا باید با مراجعه از معاونت حمل و نقل شهرداری درخواست خود را طرح کنند تا پس از موافقت پلیس و دریافت مجوز امکان تردد پیدا کنند.

مهماندار افزود: درصورت تردد بدون مجوز کامیون‌ها ، ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون آنها اقدام خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نصب گارد برای کامیون ها و کشنده ها الزامی شد

مجوز مشروط واردات کامیون صادر شد + جزییات

تصویب محاسبه نرخ کرایه براساس تن -کیلومتر

خودرو های سنگین فرسوده برای دریافت معاینه فنی یک ماه فرصت دارند

70 درصد آلودگی تهران بدلیل تردد اتوبوس و کامیون های فرسوده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی