پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ایران خودرو

ارائه خدمت در 2 شیفت صبح و عصر توسط نمایندگی های ایران خودرو

نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو ، همچنان در 2 شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات هستند. مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این‌باره گفت: شرکت ایساکو بیش از دو سال است که در راستای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود علاوه بر نوبت صبح، شیفت عصر را نیز […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۷

نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو ، همچنان در 2 شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات هستند.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این‌باره گفت: شرکت ایساکو بیش از دو سال است که در راستای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود علاوه بر نوبت صبح، شیفت عصر را نیز به ساعات پذیرش خودرو در نمایندگی‌های منتخب سراسر کشور افزوده است.

مهندس رضا حسینی در این خصوص ادامه داد: در این طرح علاوه بر پذیرش در ساعات صبح، نمایندگی‌ها از ساعت 16 تا 21 نیز پذیرای دارندگان محصولات ایران‌خودرو هستند. برنامه دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، در شهریور سال 95 در چند شهر کشور اجرایی شد و با توجه به استقبال مشتریان، طی چهار فاز افزایش تعداد نمایندگی‌ها در برنامه کاری ایساکو قرار گرفت؛ به طوری‌که پذیرش شیفت عصر در حال حاضر نسبت به شروع طرح 170% رشد نشان می‌دهد.

مدیر عامل ایساکو در ادامه از افزایش امتیاز رضایت مشتریان از خدمات دریافتی در شیفت عصر سخن گفت و افزود این عدد از 737 در اوایل طرح، به 787 در مهر ماه سال جاری رسیده است. نکته حایز اهمیت در برنامه مذکور آن است که بیش از 80% خودروهای پذیرش شده، پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات در همان شیفت عصر به مشتریان تحویل شده است.

وی تشریح کرد: این اقدام به منظور تسهیل دسترسی مشتریانی که صبح‌ها امکان تحویل خودرو به نمایندگی را ندارند، به اجرا درآمد و طبق فرآیند، نمایندگی‌های منتخب موظفند پس از پايان ساعت كاري معمول خود، اقدام به پذيرش خودروها نموده و نسبت به انجام تعميرات سبك آن‌ها اقدام کنند. ملاک انتخاب نمایندگی‌های شیفت عصر نیز کسب امتیاز مناسب در شاخص‌هاي عملكردي خدمات تعیین شده است.

خدمات پس از فروش ایران خودرو-ایساکو

حسینی به امکان گرفتن نوبت تعمیرگاه از طریق اپلیکیشن ایساکو اشاره کرد و گفت: در راستای تسهیل طرح‌های خدماتی، مشتریان برای سهولت در اخذ نوبت از نمایندگی‌ها می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه هوشمند خود، در هر لحظه از شبانه‌روز که اراده کنند، نوبت تعمیرگاه دریافت کنند و از گزینه‌های متنوع این اپ بهره‌مند شوند و ضمن کسب امتیاز استفاده و با معرفی آن به دیگران، از تخفیف‌های موجود در آن نیز استفاده کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که سهولت کاربری این سامانه و امکاناتی همچون درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و… در محل موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش، باعث ترغیب مشتریان به استفاده از آن در مراجعات بعدی شود.

اپلیکیشن ایساکو

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در پایان اضافه کرد: خدمات نوین ، گسترده و متنوعی برای آسایش مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در شرکت ایساکو طراحی و اجرا می‌شود که اطمینان داریم مشتریان با استفاده از این امکانات، رضایت بیشتری را در خدمات ارائه شده تجربه خواهند کرد؛ افزوده شدن شیفت دوم به ساعت کار نمایندگی‌ها نیز از جمله این خدمات است.

دارندگان محصولات ایران خودرو برای مشاهده لیست نمایندگی‌های منتخب شیفت عصر می‌توانند به سایت ایساکو مراجعه فرمایند. همچنین برای نصب اپلیکیشن علاوه بر مراجعه به ‌سایت این شرکت، می‌توانند کلمه «ایساکو» را در کافه بازار، مایکت و سیب‌اپ جستجو و یا عدد 1 را به شماره 300031 ارسال کنند.

 

نسل جديد موتورهای ملی آماده تولید می‌شوند

خراسان رضوی صاحب دومین شرکت خودروسازی می شود

پیش فروش اخیر محصولات ایران خودرو با قیمت جدید قانونی اعلام شد

چه امکاناتی از پژو 207 و دنا پلاس حذف شده است؟

نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت

سمند با موفقیت از خط تولید نفت چاله آذربایجان بیرون آمد

تولید اولین پژو 301 در ایران

قیمت پژو 207 صندوق دار اتوماتیک اعلام شد

حضور گسترده آپکو در نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو

حضور ساپکو با رویکردی جدید در سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی