پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی ویژن گرن توریزمو

بوگاتی ویژن گرن توریزمو ، از خیال تا واقعیت

یکی از جالب ترین قسمت های «گرن توریزمو» ، سری خودروهای کانسپت «ویژن GT» است که شرکت های خودرو سازی فقط برای بازی نمونه های خود را ارائه می دهند . بعضی از این مدل ها فقط جنبه تخیلی دارند اما برخی دیگر به عنوان نمونه اولیه از مدل های تولیدی شرکت خودرو ساز مربوطه ، […]

javankhodro
شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

یکی از جالب ترین قسمت های «گرن توریزمو» ، سری خودروهای کانسپت «ویژن GT» است که شرکت های خودرو سازی فقط برای بازی نمونه های خود را ارائه می دهند . بعضی از این مدل ها فقط جنبه تخیلی دارند اما برخی دیگر به عنوان نمونه اولیه از مدل های تولیدی شرکت خودرو ساز مربوطه ، به شمار می آید. بوگاتی ویژن گرن توریزمو، دقیقا یک مدل تولیدی به شمار می آید تا یک مدل فانتزی !

بوگاتی ویژن گرن توریزمو

بوگاتی برای مدل ویژن گرن توریزمو هیچ مشخصاتی را اعلام نکرده است ، به همین دلیل برای آشنایی با این مدل ، یک نمونه با ابعاد واقعی را برای حضور در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت تولید کرده است.اما از نکاتی که در مورد این خودرو می توان به وضوح اعلام کرد برخی اشتراکات ظاهری با «ویرون» و مدل قدیمی «شیرون» است.

بوگاتی ویژن گرن توریزمو

در طراحی داخلی از کابین مجازی آئودی الهام گرفته شده باشد و از بسیاری از دکمه‌ها و کنترل‌های اضافی پرهیز شده باشد.در این مدل نیز همانند «ویرون»، از یک پیشرانه  ۱۶ سیلندر چهار توربو شارژر استفاده می‌شود که انتظار می‌رود قدرت خروجی برابر ۱۴۸۰ اسب‌بخار داشته باشد. در هایپر-سوپرماشین «شیرون» که در آینده توسط بوگاتی معرفی خواهد شد، بسیاری از این اِلمان‌ها را باید جستجو کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی