پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد فیستا

افتتاح کارخانه موتورسازی فورد در روسیه

شرکت فورد سولرز، شریک روسی فورد موتور، یک کارخانه ساخت موتور به ارزش 275 میلیون دلار در روسیه افتتاح کرد. افتتاح کارخانه موتورسازی فورد در روسیه باعث می‌شود وابستگی تولید خودرو در روسیه به واردات قطعات کاهش یابد و واردات قطعات این خودروسازی از مالیات معاف گردد. به گزارش رویترز، روسیه از خودروسازان خارجی خواسته […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

شرکت فورد سولرز، شریک روسی فورد موتور، یک کارخانه ساخت موتور به ارزش 275 میلیون دلار در روسیه افتتاح کرد. افتتاح کارخانه موتورسازی فورد در روسیه باعث می‌شود وابستگی تولید خودرو در روسیه به واردات قطعات کاهش یابد و واردات قطعات این خودروسازی از مالیات معاف گردد.

به گزارش رویترز، روسیه از خودروسازان خارجی خواسته است در این کشور کارخانه بسازند تا به آنها اجازه داده شود بدون پرداخت مالیات به این کشور قطعه وارد کنند. کارخانه جدید فورد سالانه تا 105 هزار دستگاه موتور تولید خواهد کرد. براساس اعلام فورد سولرز، ظرفیت این کارخانه می‌تواند تا 200 هزار دستگاه افزایش یابد. به گفته مقامات فورد دست‌کم 30 درصد از خودروهای ساخت روسیه ازجمله مدل‌های فورد فیستا، فورد فوکس و فورد اکواسپورت مجهز به موتورهای ساخت این کشور خواهند شد. افتتاح کارخانه فورد در روسیه در شرایطی انجام می‌گیرد که بازار خودروی روسیه درپی کاهش ارزش روبل به شدت آسیب دیده است. فروش خودرو در این کشور در دوره ژانویه تا ژوئیه 35 درصد کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌شود فروش خودروهای جدید در سال جاری با کاهش 36 درصدی به 55/ 1 میلیون دستگاه برسد.

ایربگ‌ فورد از زانو محافظت مي کند

مهندس ، فورد موستانگ شلبی GT350R را به ميدان مي آورد

راش فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ با «فوکس» آپگرید مي شود

برچسب‌ها : فورد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی