پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گردهمایی 315 سواران

حضور 7 تیم فنی در گردهمایی ام وی ام 315 / گام استوار مدیران خودرو برای افزایش رضایت مشتریان

باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو جمعه 23 آذرماه با برگزاری گردهمایی برای مالکان خودرو ام وی ام 315 ، با ارائه خدمات بازدید فنی و بررسی این خودروها گام استواری در کسب رضایتمندی مشتریان خود برداشت. نکته مثبت در برگزاری این گردهمایی در مقایسه با دیگر گردهمایی‌های برگزار شده مشابه، حضور 7 تیم فنی مجزا جهت […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو جمعه 23 آذرماه با برگزاری گردهمایی برای مالکان خودرو ام وی ام 315 ، با ارائه خدمات بازدید فنی و بررسی این خودروها گام استواری در کسب رضایتمندی مشتریان خود برداشت. نکته مثبت در برگزاری این گردهمایی در مقایسه با دیگر گردهمایی‌های برگزار شده مشابه، حضور 7 تیم فنی مجزا جهت بررسی فنی به مالکان این خودرو‌ها بود.

باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو با هدف آشنایی اعضای خانواده محصولات این شرکت و ایجاد ارتباط بیشتر مالکان و مصرف کنندگان با یکدیگر و عوامل اجرائی ، برنامه گردهمایی با رویکرد آموزش و بازدید و بررسی فنی خودرو‌ها، جمعه 23 آذرماه در پارک آبشار تهران برگزار شد تا گامی جدی و عملی در دستیابی به رضایتمندی مشتریان برداشته شده باشد.

نکته مثبت در برگزاری این گردهمایی در مقایسه با دیگر گردهمایی های برگزار شده مشابه، حضور 7 تیم فنی مجزا جهت بررسی فنی به مالکان این خودرو‌ها بود. البته در برخی مواد تعمیرات جزئی نیز در این محل انجام و توصیه‌های لازم ارائه شد. در این گردهمایی همچنین کارشناسان بخش با مشتری شرکت مدیران خودرو نیز حضور داشته تا در صورت وجود مشکلات در دریافت خدمات ، نکات آنها را ثبت و جهت بهبود انعکاس دهد.

همچنین در پایان نکات آموزشی کوتاهی در خصوص چک کردن سطح مایعات خودرو، و همچنین موارد ایمنی در خصوص ورود به فصل زمستان ارائه شد.

شرکت مدیران خودرو وعده داده است در ادامه، از این دست گردهمایی‌ها برای دیگر محصولات برند ام وی ام نیز برگزار خواهد شد، تا فضای لازم برای افزایش ارتباط تنگاتنگ مالکان و مسئولین شرکت و همچنین نکات مد نظر مشتریان بصورت حضوری از آنها شنیده شده و برای بهبود فرآیندهای اجرایی مرتبط با مشتریان بکار گرفته شود.

موتور پرقدرت، نقطه قوت ام وی ام X33 در بازار کراس اوورهای میان رده

استفاده از قطعات یدکی اصلی، تضمینی برای ایمنی سرنشینان

ام وی ام X22 ، برگ برنده ای در بازار متلاطم کنونی

رقابت ام وی ام 315 اسپرت و برلیانس H320 در تست شتاب + فیلم

ایکس 55 برای تست های استاندارد راهی جاده های ایران خواهد شد

اصول رانندگی با خودروی نو در دوره آب بندی

سرویس اولیه رایگان از مزایای خرید ام وی ام 315 در طرح فروش پاییزه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی