پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رندر نیسان GT-R 2021 (9)

رندر نیسان GT-R ، نسل بعدی گودزیلا را به تصویر می کشد

هنوز چند سال تا معرفی نسل جدید نیسان GT-R باقی مانده است. در این مدت بازار طراحان و رندرهای مختلف بسیار داغ خواهد بود. طراحان مختلف چهره نسل بعدی GT-R را با استفاده از اطلاعات در دسترس و تصوراتشان به تصویر می کشند که می تواند کمکی برای طراحان کارخانه هم باشد.در میان این رندرها، […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

هنوز چند سال تا معرفی نسل جدید نیسان GT-R باقی مانده است. در این مدت بازار طراحان و رندرهای مختلف بسیار داغ خواهد بود. طراحان مختلف چهره نسل بعدی GT-R را با استفاده از اطلاعات در دسترس و تصوراتشان به تصویر می کشند که می تواند کمکی برای طراحان کارخانه هم باشد.در میان این رندرها، رندری که توسط Enoch Gabriel Gonzales منتشر شده است از سایرین واقعی تر و دلرباتر به نظر می رسد.

رندر نیسان GT-R 2021 (6)

او با استفاده از مشخصات ظاهری نسل فعلی نیسان GT-R، GT-R50 ایتال دیزاین و کانسپت ویژن گرن توریزمو 2020، این طرح را تولید کرده است. در قسمت جلویی از یک جلوپنجره ذوزنقه ای مانند استفاده شده است که طرح V شکل مخصوص کمپانی را هم در خود جای داده است. چراغ های L شکل LED هم ظاهر خشنی را به GT-R هدیه داده که شدیدا به طراحان کمپانی نیسان پیشنهاد می شود از این طرح استفاده کند.

رندر نیسان GT-R 2021 (7)

از روی کاپوت گرفته تا درها و قسمت عقبی، خطوط کشیده خشنی دیده می شود. در قسمت عقبی بیشتر از طراحی مدل GT-R50 الهام گرفته شده و حتی ظاهری شبیه به کوروت دارد. دو چراغ گرد بزرگ و کوچک در هر دو طرف قرار گرفته اند. به گفته مسئولین کمپانی نیسان، نسل بعدی GT-R به احتمال زیاد در سال 2020 معرفی خواهد شد. آنها بیان کردند که GT-R جدید سریع ترین سوپر اسپرت دنیا خواهد بود.

رندر نیسان GT-R 2021 (2)

اما فعلا هیچ عکس یا مشخصاتی از نسخه پروتوتایپ GT-R وجود ندارد زیرا مهندسین هنوز مشغول طراحی موتور و پلت فرم این خودرو هستند. برنامه هایی برای هیبریدی شدن این سوپر اسپرت هم وجود دارد و به احتمال زیاد، موتور 3 لیتری 6 سیلندر تویین توربو با الهام گیری از خودروهای مسابقه ای LMP1 بر روی آن قرار خواهد گرفت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شاهکار کازورث / قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان را بیشتر بشناسید!

فورد جی تی 2000 اسبی، دست پرورده جدید تیونر هِفنِر

مک لارن 720S اسپایدر برای رقابت با فراری 488 اسپایدر معرفی شد

نیسان GT-R50 در نسخه نهایی رونمایی شد / سوپرکار 1.12 میلیون دلاری

نیسان ماکسیما فیس لیفت در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی