پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 (2)

نمایشگاه نیویورک 2019 با معرفی چندین خودرو جدید همراه خواهد شد

با وجود اینکه هنوز به آغاز کار نمایشگاه دیترویت 2019 نرسیده ایم، اخبار و شایعات زیادی پیرامون نمایشگاه نیویورک در حال پخش است. تنها چند روز به کریسمس مانده و چند هفته به آغاز کار نمایشگاه دیترویت که پیش بینی می شود پربار باشد. اما حالا خبر می رسد که نمایشگاه چند ماه بعد نیویورک […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

با وجود اینکه هنوز به آغاز کار نمایشگاه دیترویت 2019 نرسیده ایم، اخبار و شایعات زیادی پیرامون نمایشگاه نیویورک در حال پخش است. تنها چند روز به کریسمس مانده و چند هفته به آغاز کار نمایشگاه دیترویت که پیش بینی می شود پربار باشد. اما حالا خبر می رسد که نمایشگاه چند ماه بعد نیویورک هم با معرفی چند خودرو معروف همراه خواهد بود.

نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 (5)

در لیست خودروسازهایی که برای حضور در نمایشگاه نیویورک 2019 ثبت نام کرده اند، نام هایی همچون مرسدس بنز، پورشه، کیا، تویوتا نیسان، جنسیس سوبارو و آکورا دیده می شود. با اینکه مشخص نیست این کمپانی های چه خودروهایی را معرفی خواهند کرد، اما می توان چند حدس زد. به طور مثال می توانیم حدس بزنیم که کمپانی مرسدس بنز نمونه جدید شاسی بلند GLS و کمپانی پورشه مدل جدیدی از پورشه 911 تازه معرفی شده را رونمایی خواهند کرد.

نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 (4)

به گفته جان لاسورسا مسئول برگزاری ؛ ((پیش بینی می شود که تا پایان نمایشگاه نیویورک بیش از 1 میلیون بازدید کننده از نمایشگاه دیدن کنند. خیلی های آنها برای مقایسه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودروها به اینجا می آیند و بعد تصمیم نهایی خود را برای خرید خودرو دلخواهشان خواهند گرفت.))

شورولت کوروت C8 2

اما نکته جالب اینجاست که فعلا خبری از کمپانی شورولت در لیست نیست. خودروسازی که قرار بود در نمایشگاه خودرو دیترویت نمونه جدید کوروت موتور وسط را رونمایی کند. اما اخیرا اعلام شد که به دلیل مشکل گسترده در سیستم برق خودرو، نسل جدید کوروت فعلا رونمایی نخواهد شد و تا 6 ماه به کار مجدد نیاز دارد. این طور به نظر می رسد که کمپانی شورولت هنوز هم از زمان پایان مهندسی مجدد کوروت جدید اطمینان ندارد.

به هر حال می توانیم انتظار داشته باشیم که بعد از پایان نمایشگاه دیتروت و معرفی خودروهایی همچون تویوتا سوپرا و شلبی GT500 جدید، می توانیم شاهد رونمایی چند خودرو جدید دیگر در نمایشگاه نیویورک هم باشیم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مشکل الکتریکی معرفی رسمی کوروت C8 را به تعویق انداخت

رندر نیسان GT-R ، نسل بعدی گودزیلا را به تصویر می کشد

آپشن درهای مخالف به لینکلن کانتیننتال بازگشت

وقتی فورد ماستنگ و لامبورگینی گالاردو باهم ترکیب می شوند!

فراری کمیاب در لیست 10 خودرو گران قیمت تاریخ قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی