پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمترین هزینه تعمیرات در میان خودروساز ها (6)

نمایندگی کدام خودروساز کمترین هزینه تعمیرات را دارد؟

همه ما از روشن شدن چراغ چک خودرو بدمان می آید. این اتفاق اکثرا همان موثعی می افتد که اصلا انتظارش را ندارید. هنگامی که برای مسافرت آماده می شوید یا قصد دارید برای خرید با دوستانتان بیرون بروید. بعضی مواقع روشن شدن چراغ چک تنها می تواند ناشی از خرابی یک سنسور باشد. گاهی […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

همه ما از روشن شدن چراغ چک خودرو بدمان می آید. این اتفاق اکثرا همان موثعی می افتد که اصلا انتظارش را ندارید. هنگامی که برای مسافرت آماده می شوید یا قصد دارید برای خرید با دوستانتان بیرون بروید. بعضی مواقع روشن شدن چراغ چک تنها می تواند ناشی از خرابی یک سنسور باشد. گاهی اوقات هم روشن شدن این چراغ می تواند خبر از بروز مشکل حادی بدهد. اما نکته مهم اینجاست که بدانیم هزینه تعمیرات کدام خودروساز ها در هنگام بروز چنین مشکلاتی کمتر است.

کمترین هزینه تعمیرات در میان خودروساز ها (7)

به گزارش سایت CarMD کمپانی مزدا با میانگین قیمت 285.70 دلار کمترین هزینه تعمیرات روشن شدن چراغ چک و سرویس کامل را دارد. این تحقیقات بر روی بیش از 100 نمونه با مدل های بین 1996 تا 2018 از 10 کمپانی مختلف انجام گرفته که چراغ چکشان بین تاریخ 1 اکتبر 2017 تا 1 سپتامبر 2018 روشن شده است. در میان این خودروها مزدا میاتا مدل 2013 با هزینه 81 دلاری برای سرویس، بهترین گزینه بوده است.

کمترین هزینه تعمیرات در میان خودروساز ها (5)

اما این خودرو در لیست CarMD قرار نگرفته زیرا آنها معتقدند که مقیاس مزدا میاتا برای تست کوچک است. اما بین خودروساز هایی که بیشترین کارایی و دوام را دارند و خودروهایی که کمترین هزینه تعمیرات را دارند یک تفاوت عمده وجود دارد. مزدا با دوام ترین خودروساز نیست و تنها کمترین هزینه تعمیرات را دارد.

در این میان کمپانی های تویوتا، هیوندای و آکورا با دوام ترین خودروهای تست شده هستند و کمتر از همه با مشکل چراغ چک مواجه می شوند. مزدا حتی در لیست 10 خودرو با دوام هم حضور ندارد. به گزارش CarMD، این افتخار نصیب آئودی Q5 شده است تا به عنوان با دوام ترین خودرو انتخاب شود. پس از آن هوندا سیویک 2017 و سوبارو کراسترک 2017 قرار دارند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نمایشگاه نیویورک 2019 با معرفی چندین خودرو جدید همراه خواهد شد

رندر نیسان GT-R ، نسل بعدی گودزیلا را به تصویر می کشد

آپشن درهای مخالف به لینکلن کانتیننتال بازگشت

وقتی فورد ماستنگ و لامبورگینی گالاردو باهم ترکیب می شوند!

فراری کمیاب در لیست 10 خودرو گران قیمت تاریخ قرار گرفت

خرابکاری جدید فولکس واگن / فروختن ماشین تست به مردم

برابوس 700 4X 4² ، آخرین بازمانده از G کلاس قدیمی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی