پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

ثبت نام کارت سوخت المثنی تا پایان امروز مهلت دارد

مهلت ثبت‌ نام برای دریافت کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، ساعت 24 امروز، یکم دی‌ ماه به پایان می‌رسد. سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: متقاضیان تا ساعت 24 فردا مهلت دارند برای ثبت‌نام کارت […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱ دی ۱۳۹۷

مهلت ثبت‌ نام برای دریافت کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، ساعت 24 امروز، یکم دی‌ ماه به پایان می‌رسد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: متقاضیان تا ساعت 24 فردا مهلت دارند برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اقدام کنند.

وی افزود: طبق آخرین آمار، تاکنون دو میلیون و 600 هزار نفر برای ثبت‌نام اقدام کرده و ثبت‌نام موفق داشته‌اند که از این تعداد، 400 هزار نفر به‌صورت حضوری مراجعه و ثبت نام کردند.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، زمان الزام استفاده از کارت سوخت هنوز مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند تا یکم دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

چگونه از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شویم؟

تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد

کارت سوخت های در پست مانده از امروز تعیین تکلیف می شوند

تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی

امکان ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت فراهم شد

بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است

احتمال تخصیص بنزین به همه خانوارها

چگونه با کد 4 رقمی برای کارت سوخت المثنی ثبت نام کنیم؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی