پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو

پافشاری بر استانداردهای 85گانه ترمزی برای تولید خودرو

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه با اشاره به اینکه زیرساخت ها برای اجرای استانداردهای 85گانه فراهم نیست گفت: بعضی از این استانداردهای نیاز به دستگاه های پیشرفته وارداتی دارند. وی با اساره به اینکه تولید خودرو تاکنون بیش از 40 درصد کاهش داشته گفت: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، عملا ادامه تولید منتفی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۴ دی ۱۳۹۷

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه با اشاره به اینکه زیرساخت ها برای اجرای استانداردهای 85گانه فراهم نیست گفت: بعضی از این استانداردهای نیاز به دستگاه های پیشرفته وارداتی دارند. وی با اساره به اینکه تولید خودرو تاکنون بیش از 40 درصد کاهش داشته گفت: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، عملا ادامه تولید منتفی خواهد شد.

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی در واکنش به آغاز طرح استاندارد‌های ۸۵گانه گفت: با توجه به شرایط تحریمی، در حال حاضر زیرساخت برای اجرای این طرح در کشور فراهم نیست.

محمدرضا نجفی منش با اشاره به تحریم و نیاز به واردات دستگاه‌های تشخیص استاندارد اظهار کرد: برخی از استاندارد‌ها در شرایط فعلی قابل انجام است و برخی دیگر نیاز به دستگاه‌های پیشرفته وارداتی دارد و تا زمانی که این زیرساخت‌ها فراهم نباشد نمی‌توان انتظار اجرای تمام استاندارد‌ها را داشت.

رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی ادامه داد: اگرچه اجرای استاندارد‌ها به نفع صنعت و تولید است اما تا آن جا که امکان اجرا داشته باشد انجام می‌دهیم و درغیر این صورت سازمان استاندارد باید در واردات مواد اولیه به ما کمک کند.

او با بیان این که سازمان استاندارد ابتدا باید تجهیزات و مواد اولیه را تامین و بعد به اجرای طرح اصرار کند، افزود: تا کنون نیز تولید خودرو 40 درصد کاهش پیدا کرده و اگر این وضعیت ادامه یابد تولید منفی خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

تحریم مانع تحقق استانداردها نیست/ مهلت خودروسازان برای اعمال استانداردهای 85 گانه پایان یافت

نمایشگاه خودرو تهران (12)/ شهر آفتاب عرصه ای برای نمایش توان داخلی سازی

افزایش 33.3 درصدی تولید مینی بوس در کشور

اصلاح ساختار خودروسازی تا 2 سال آینده

تولید خودرو در آبان ماه به کمتر از نصف مدت مشابه در سال گذشته رسید

فرمول جدید تعیین قیمت خودرو ، ماشین تولید را هُل می دهد

شیب تند کاهش تولید خودرو / تولید محصولات سواری 27 درصد کم شد

یکی به نعل یکی به میخ!/ بالاخره سازمان استاندارد در مقابل خودروسازان انعطاف به خرج می دهد؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی