پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شیروانی_همایش ملی لیزینگ

دبیرکل کانون لیزینگ : مردم مراقب غیرمجازها باشند

به گزارش روابط عمومی کانون شرکت های لیزینگ ایران به نقل خبرگزاری صدا و سیما حمید شیروانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شرکت های لیزینگ می توانند نقش موثری در کمک به دولت ایفاء کنند و توسعه شرکت های لیزینگ به افزایش تولید ، اشتغال ، رفاه اجتماعی و مهار […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

به گزارش روابط عمومی کانون شرکت های لیزینگ ایران به نقل خبرگزاری صدا و سیما حمید شیروانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شرکت های لیزینگ می توانند نقش موثری در کمک به دولت ایفاء کنند و توسعه شرکت های لیزینگ به افزایش تولید ، اشتغال ، رفاه اجتماعی و مهار تورم کمک می کند.

 دبیرکل کانون لیزینگ : مردم مراقب غیرمجازها باشند

دبیر کل کانون لیزینگ ایران با اشاره به فعالیت 35 شرکت لیزینگ دارای مجوز از بانک مرکزی گفت: برخورد با شرکت های غیرمجاز دستور کار است اما مردم هم مراقب غیر مجازها باشند. وی افزود: قوه قضائیه ، بانک مرکزی ، نیروی انتظامی و سایر نهادهای مرتبط به طور جدی به دنبال برخورد و ساماندهی موسسه های مالی غیر مجاز هستند و شرکت های لیزینگ غیر مجاز هم از جمله آنهاست .

 به سایت بانک مرکزی مراجعه کنید

دبیر کل کانون لیزینگ ایران خاطرنشان کرد: هر فردی که می خواهد از خدمات مالی شرکت های لیزینگ استفاده کند برای اطمینان می تواند با مراجعه با سایت بانک مرکزی از فهرست شرکت های دارای مجوز مطلع شود.

شیروانی گفت:‌ رقابتی شدن نرخ سود و حل مشکل مالیات بر ارزش افزوده که قیمت تمام شده کالا را برای مشتریان افزایش می دهد از دغدغه های شرکت های لیزینگ است .

دبیر کل کانون لیزینگ ایران ابراز امیدواری کرد شرایطی فراهم شود تا با تقویت شرکت های لیزینگ این شرکت ها بتوانند علاوه بر خدمات فروش اقساطی و اجاره به شرط تملیک ، در زمینه لیزینگ عملیاتی و لیزینگ بین المللی نیز فعال شود.

همایش لیزینگ و اقتصاد مقاومتی برگزار شد

مقالات برگزیده همایش لیزینگ و اقتصاد مقاومتی مشخص شد.

انجام آخرین مقدمات همایش ملی لیزینگ و اقتصاد مقاومتی

لیزینگ، دومین منبع تامین مالی بعد از بانک

نیاز روزانه دنیا با لیزینگ رفع می شود نه وام بانکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی