پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر_صنعت_معدن و صنایع

وزیر صنعت: خودروسازان از مشاوران خارجی استفاده کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو: قطعه‌سازان و خودروسازان از مشاوران خارجی استفاده کنند تا کیفیت محصولات و بهره وری را افزایش دهند. به نقل از ایسنا، جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو پنجشنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده اظهار […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو: قطعه‌سازان و خودروسازان از مشاوران خارجی استفاده کنند تا کیفیت محصولات و بهره وری را افزایش دهند.

    به نقل از ایسنا، جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو پنجشنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

    در این جلسه محمدرضا نعمت‌زاده اظهار کرد که این تفکر که خودمان همه چیز را بلدیم درست نیست و برای ارتقای سطح تکنولوژی صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی باید از مشاوران با تجربه خارجی استفاده شود.

    وی از شرکتهای خودروسازی خواست برنامه خود برای ارتقای بهره‌وری و افزایش رقابت‌پذیری با محصولات خارجی را تدوین و به این وزارتخانه ارائه کنند.

    همچنین در ادامه برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری خودرو نسبت به تردد خودروهای مناطق آزاد در تمام مناطق استان مربوطه اعتراض کردند و تصمیم گرفته شد این موضوع از طریق وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی پیگیری شود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در جدیدترین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو از اعضا خواست برای انتقال دانش فنی با هیات‌های تجاری اسپانیا و اتریش که قرار است وارد ایران شوند مذاکره کنند.

    تذکر رئیس جمهور به وزیر صنعت و معدن

    کمپین نخریدن خودروهای صفر خیانت است

    خودرو خارجی ارزان و با کیفیت در ایران خیال است.

    کاهش تولید محصولات ایران خودرو

    قیمت خودرو 10 تا 12 درصد افزایش خواهد یافت

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی