پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دودیفرانسیل شمشک

افتتاح پیست اتومبیلرانی کرج در مهر ماه

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از افتتاح پیست اتومبیلرانی کرج در مهرماه خبر داد و گفت این پیست بین المللی مخصوص مسابقات آفرود است. به نقل از مهر، اردشیر درویشی اظهار کرد: این پیست ویژه مسابقات آفرود (خودروهای دو دیفرانسیل) خواهد بود و امیدوارم با بهره برداری از آن جایگاه مان در کشور […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از افتتاح پیست اتومبیلرانی کرج در مهرماه خبر داد و گفت این پیست بین المللی مخصوص مسابقات آفرود است.

    به نقل از مهر، اردشیر درویشی اظهار کرد: این پیست ویژه مسابقات آفرود (خودروهای دو دیفرانسیل) خواهد بود و امیدوارم با بهره برداری از آن جایگاه مان در کشور بهبود پیدا کند.

    وی افزود: این پیست مراحل پایانی احداث خود را سپری می کند و تلاش داریم در مهرماه امسال آن را با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری برسانیم.

    درویشی با بیان اینکه در مسابقات کشوری آفرود استان البرز عنوان سوم را کسب کرده است گفت: این رقابت ها روز جمعه گذشته در شهرستان نهاوند به پایان رسید و تیم استان البرز در اولین حضور خود در این مسابقات در تقابل با استان های باسابقه کشور و پس از زنجان و خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت.

    وی ادامه داد: در این رقابت ها البرز با 7 اتومبیلران حضور داشت و در نهایت دو مقام اول و دوم انفرادی مسابقات را از آن خود کرد.

    میزبانی از مسابقات کشوری موتورسواری

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری موتورسواری به میزبانی البرز گفت: این رقابت ها در دو بخش کراس و تریل در پیست حصارک کرج برگزار می شود و در تلاشیم میزبانی خوب و شایسته برای این رویداد کشوری باشیم.

    درویشی در ادامه گفت: هیئت اتومبیلرانی استان البرز به واسطه تلاش های موثر خود در جهت توسعه این ورزش مورد تقدیر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است با این حال آن چنان که مورد انتظار است از سوی استان حمایت نمی شود و امیدوارم این بی مهری ها در قبال ورزشکاران ما روزی به پایان برسد.

    وی در پایان افزود: مجموعه تلاش هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز ایجاد فضایی ایمن برای علاقمندان به این دو رشته ورزشی است و این انتظار را دارد تا مسئولان استانی به یاری اش بیایند.

    رالی تور خودروهای بیابانی برگزار می شود.

    دومین مسابقه آفرود در مرداد ماه به میزبانی رودهن برگزار شد

    آفرود با طعم موتورسیکلت تريال

    ممنوعیت آفرود در مناطق تحت مدیریت محیط زیست

    سفری به مرنجاب بهشتی برای دو دیفرانسیل سواران

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی