پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معترضان-سومین نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران (۲۴)/ دلجویی خودروسازان از معترضان

معترضان شرکت های ایران خودرو و سایپا با اعلام رضایت از برخورد صورت گرفته با آنان، نمایشگاه خودرو تهران را ترک کردند. همزمان با روز سوم نمایشگاه خودرو تهران شاهد حضور تعدادی از خریداران معترض محصولات ایران خودرو و سایپا در این نمایشگاه بودیم. براساس این گزارش، دو شرکت ایران خودرو و سایپا با استقرار […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۷

معترضان شرکت های ایران خودرو و سایپا با اعلام رضایت از برخورد صورت گرفته با آنان، نمایشگاه خودرو تهران را ترک کردند.

همزمان با روز سوم نمایشگاه خودرو تهران شاهد حضور تعدادی از خریداران معترض محصولات ایران خودرو و سایپا در این نمایشگاه بودیم.

براساس این گزارش، دو شرکت ایران خودرو و سایپا با استقرار واحد ارتباط با مشتریان(CRM)خود در این نمایشگاه از معترضان پذیرایی کردند.

این اقدام خودروسازان داخلی موجب شد تا مردم معترض نسبت به دلایل اعتراض خود با کارمندان هر یک از این دو خودروسازی به گفت وگو بنشینند و این موضوع با لبخند رضایت مشتریان همراه بود.

اقدام دو خودروسازی کشور برای ایجاد شرایطی که مردم سخنان خود و اعتراض خود را بیان کنند و در ادامه مشکلات آنان را با گوش جان پذیرا باشند گامی کوچک در راستای مشتری مداری است.

امید است خودروسازان داخلی با برطرف شدن برخی مشکلات این روزهای صنعت خودروسازی کشور نسبت به تعهدات عقب افتاده خود اقدام کنند و لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود نشانند.

نمایشگاه خودرو تهران (23)/ روز اول بازدید عمومی نمایشگاه از دریچه دوربین

نمایشگاه خودرو تهران (۲۲)/ سایپا و زیر مجموعه‌هایش در مهمترین رویداد خودرویی کشور

نمایشگاه خودرو تهران (18)/ آبي پوشان و آخرين دستاوردهاي داخلي سازي

نمایشگاه خودرو تهران (17)/ سقفی تازه برای 207 صندوق دار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی