پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

تحویل معوقات سراتو و C3 تا پایان سال/ پس گرفتن پول و تحویل خودرو جایگزین، 2 راه پیش پای خریداران رنو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفت و گوی ویژه خبری شب گذشته، ضمن اعلام اینکه تا پایان امسال تمام معوقات سراتو و سیتروئن C3 به مشتریان تحویل می شود، گفت: شرمنده خریداران رنو هستیم و نمی توانیم این محصولات را تحویل دهیم. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بخش عمده تعهدات این شرکت به خریداران تا […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۷

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفت و گوی ویژه خبری شب گذشته، ضمن اعلام اینکه تا پایان امسال تمام معوقات سراتو و سیتروئن C3 به مشتریان تحویل می شود، گفت: شرمنده خریداران رنو هستیم و نمی توانیم این محصولات را تحویل دهیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بخش عمده تعهدات این شرکت به خریداران تا پایان سال انجام می شود و فقط شرمنده تعهدات رنو هستیم.

 محمدرضا سروش، با اعلام این خبر گفت: به تمام تعهدات موجود برای خریداران سیتروئن C3 و سراتو تا پایان سال پاسخ داده خواهد شد. این در حالی است که شركت سايپا سيتروئن پس از صدور دعوتنامه در 24 آذرماه 97 و شروع فرایند تکمیل وجه و علی رغم موعد مشخص شده 60 روزه جهت تحویل این خودرو، موفق شد پس از 14 روز و در اوایل دی ماه آذرماه 1397 اولين سري اين خودرو را در دو نمایندگی ایلیاخودرو و ذکایی مقدم در تهران به مشترياني كه وجه ثبت نام را واريز كرده بودند، تحويل دهد و همچنین در روز پنج شنبه 13 دی ماه 97، اولین محموله خودروC3 به مقصد سایر شهرهای ایران، بارگیری و ارسال شد تا تحويل مشتریان گردد.

گفتنی است با توجه به ارسال 1200 دعوتنامه صادرشده توسط شرکت سايپاسيتروئن، تاکنون نزدیک به 900 نفر از ثبت نام کنندگان نسبت به انتخاب دعوتنامه و تکمیل وجه اقدام كرده اند و با توجه به اینکه خودرو C3 به سرعت در شرکت سايپاسيتروئن در حال توليد است

به گفته وی، بخش عمده ای از تعهدات باقی مانده برای محصولات پراید و تیبا نیز تا پایان امسال و تعدادی هم تا اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

تامین خودروی جایگزین برای خریداران کامیون های ولوو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین با توجه به تاخیر در تحویل کامیون های ولوو اظهار داست: با همکاری وزارت صنعت و دولت به دنبال تامین ارز برای تامین خودروی جایگزین برای این دسته از خریداران نیز هستیم.

تا پایان اردیبهشت 98 میان قیمت کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو توازن ایجاد می شود

نمایشگاه خودرو تهران (۲۲)/ سایپا و زیر مجموعه‌هایش در مهمترین رویداد خودرویی کشور

دعوتنامه ساندرو استپ وی های تحویل خرداد 97 صادر شد

محصولات سایپا روی نردبان افزایش قیمت + قیمت جدید ۴ محصول سایپا

برنامه سایپا دیزل برای تحویل خودروهای تجاری/ قیمت محصولات این شرکت چگونه محاسبه می شود؟

سایپا برای جبران تاخیر در تحویل خودروهای رنو چه تلاشی می کند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی