پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس شهری-ایران خودرو دیزل

اعلام آمادگی ایران خودرو دیزل برای مشارکت در طرح بازسازی اتوبوس های شهری

مدیرعامل شركت ايران خودرو دیزل از آغاز بازسازي و نوسازي اتوبوس هاي فرسوده ناوگان حمل و نقل شهري شهرداري كلانشهرهاي سطح كشور در اين شركت خبرداد. مهندس مهدي يونسيان، با اشاره به استقبال تعدادی از شهرها برای حضور در این طرح افزود: تا كنون حوزه هاي مرتبط در شهرهاي مختلف آمادگي خود را جهت اجراي اين […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۷

مدیرعامل شركت ايران خودرو دیزل از آغاز بازسازي و نوسازي اتوبوس هاي فرسوده ناوگان حمل و نقل شهري شهرداري كلانشهرهاي سطح كشور در اين شركت خبرداد.

مهندس مهدي يونسيان، با اشاره به استقبال تعدادی از شهرها برای حضور در این طرح افزود: تا كنون حوزه هاي مرتبط در شهرهاي مختلف آمادگي خود را جهت اجراي اين طرح اعلام كرده اند.

وي افزود : با نوسازی یک دستگاه اتوبوس فرسوده O457 این پروژه آغاز به کار کرد که ظرف سه هفته با کمترین هزینه به لحاظ بازسازی قوای محرکه و تریم داخلی بازسازی انجام و آماده تحویل به مشتری شده است.

يونسيان تاكيد كرد: شركت  ايران خودرو ديزل به منظور مقابله با شرایط حاکم بر بازار، تمام توان خود را برای استفاده از پتانسیل های داخلی کشور در جهت تولید قطعات ساخت داخل نشده  برای خودروهای سنگین به کار گرفته است.

وی افزود: ایران خودرو دیزل همگام و هم مسیر با گروه صنعتی ایران خودرو تلاش می کند تا ظرفیت های پنهان داخلی کشور را به منظور خودکفایی در تولید قطعات خودروهای سنگین شناسایی کرده و از شرکت های دانش بنیان برای مشاركت در این بخش حمایت خواهد کرد.

یونسیان با اشاره به توانمندی های داخلی سازی در صنعت خودرو و قطعه گفت: در حال حاضر محصولاتی مانند كاميون واگن هود با 90 درصد خود کفایی و مینی بوس آرین با 80 درصد خودکفایی  از جمله افتخارات این شرکت محسوب می شود.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل در خصوص تعهدات معوق احتمالی این شرکت افزود: تلاش می کنیم در زمان  های مقرر شده به تعهدات را با حداقل تاخیر به مشتریان عمل نمائيم.

یونسیان با اشاره به برنامه های در دست اقدام برای تولید در سال آینده افزود: برای سال آینده دو سناریو در پیش داریم  اولین سناریو  انجام تولیدات داخلی با خود کفایی بالا و دیگری قراردادهای جدید با شرکای خارجی است که هر دو به طور موازی در دستور کار قرار این شرکت قرار دارد.

مخالفت وزارت صنعت با واردات اتوبوس های دست دوم ادامه دارد

3 میلیون دلار تنها برای 200 دستگاه!/ خرید اتوبوس های دست دوم ، راه چاره یا هدر دادن منابع ملی؟

برنامه سایپا دیزل برای تحویل خودروهای تجاری/ قیمت محصولات این شرکت چگونه محاسبه می شود؟

سهم تاکسی ها در حمل و نقل عمومی چقدر است؟

اتوبوس حادثه علوم و تحقیقات باید سال ۹۱ از رده خارج می شد!

خط ویژه یا خط ناویژه؟!/ گلایه اتوبوسرانی از ورود وسایل نقلیه شخصی به خطوط ویژه

کنترل آلایندگی خودروهای سنگین در حال تردد در شهر تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی