پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

ایساکو نشان تعالی منابع انسانی را دریافت کرد

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو ) در دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، تندیس برنزین سه ستاره دریافت کرد. همایش اهداء این جایزه به برگزیدگان، در سه سطح «گواهی‌نامه»، «تقدیرنامه» و «نشان» هر ساله بر اساس مدل تعالی منابع انسانی و توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، برگزار می‌شود. بر اساس این […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۷

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو ) در دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، تندیس برنزین سه ستاره دریافت کرد.

همایش اهداء این جایزه به برگزیدگان، در سه سطح «گواهی‌نامه»، «تقدیرنامه» و «نشان» هر ساله بر اساس مدل تعالی منابع انسانی و توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شركت ایساكو به‌منظور تعیین جایگاه خود در مسیر تعالی منابع انسانی مبتنی بر الزامات مدل، در این جایزه شركت كرد و با ارزیابی به عمل آمده توسط ارزیابان و متولیان امر، موفق به کسب بالاترین سطح تندیس شد.

بنابراین گزارش هدف شرکت ایساکو از حضور در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی، بهبود جایگاه سرمایه‌های انسانی و افزایش مشارکت و همیاری ایشان بوده که از طریق ارتقاء روزافزون شان و منزلت پرسنل به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند، باعث توسعه پایدار جامعه، سازمان و کارکنان و انتفاع این سیستم‌ها از یکدیگر ‌شوند.

دستاورد شرکت ایساکو از حضور در این جایزه در طی سال‌های اخیر، اهتمام و تلاش موثر و پیگیر در این حوزه بوده که باعث هماهنگی و همسویی تمامی اقدامات معاونت منابع انسانی با یکدیگر و ایجاد انسجام درون‌سازمان و برون‌سازمانی شده است.

جایزه تعالی منابع انسانی-ایساکو

مدل تعالی منابع انسانی همچون یک الگو و نقشه راه توانسته در تحول و تعالی منابع انسانی ایفای نقش کرده و اقدامات نوآورانه‌ای نظیر استاندارد شغل و تشکیل کانون ارزیابی کارشناسی، ارتقاء و توسعه در پرتو آن شکل گرفته است.

لازم به ذکر است شرکت ایساکو پیش‌تر نیز دو بار در این جایزه موفق به دریافت تقدیرنامه چهار ستاره در سال‌های ۹۰ و ۹۱ شده بود.

گفتنی است مدل تعالی منابع انسانی یك چارچوب جامع مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انسانی سازمان است كه به مدیران منابع سازمانی كمك می‌كند با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیند و نتایج منابع انسانی سازمان، نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن‌ها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه‌ریزی کنند.

حضور 1500 اکیپ امدادی در طرح زمستانی امداد خودرو ایران

رضایت مشتریان از ایساکو همچنان در مسیر افزایش

ارائه خدمت در 2 شیفت صبح و عصر توسط نمایندگی های ایران خودرو

نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت

امدادگران امداد خودرو ایران از طریق لوکیشن اعزام می شوند

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی